Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Fick hastigt och lustigt en ny katt för ett par dagar sedan, en liten tjej på 8 månader :) Har sedan innan 2 st innekatter som jag...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: adore
·
Övr. Katt Åh han är så underbart söt !! Men lite frågor, när kommer hörseln? Tycker inte det verkar som om han ser nått än, är det jag som är...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: adore
·
Övr. Katt Hittade några bilder på dator-Katla när jag städade i datorn :) Vad säger man om detta egentligen? Mysigt att ligga vid datorn...
Svar
14
· Visningar
995
P
Övr. Katt Har varit hemma hela veckan från stallet eftersom dottern är sjuk. Mor min har tagit hand om stallsysslorna. Igår var häst och...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Kiddo
·
P
Övr. Katt Jag har sedan tidigare en Perser och en Birma och har blivit tillfrågad om jag kan ta hand om en Norsk Skogskatt då ägaren till denna...
Svar
7
· Visningar
13 406
Senast: Lydia
·
S
Övr. Katt Tror jag har hittat nåt till Rallebralles katter Drömdate :D
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Rallebralle
·
A
Övr. Katt Måste komma på ett bra stamnamn snart men det är så svårt!! Har endel namn men inget som vi verkligen vill ha. Skulle vara kul med ett...
Svar
18
· Visningar
1 561
Senast: adore
·
S
Övr. Katt Någon kattkunnig som kan hjälpa mig i djungeln av raser? Jag funderar på katt nu när vi har egen tomt. Har själv haft vanlig bondkatt...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: Rallebralle
·
R
Övr. Katt Nu på söndag,den 14:e dec. Viksjö Tennishall ....Spånga nånstans där... :confused: Jag kommer med Scilla o Marrakech,någon som vill...
2
Svar
23
· Visningar
1 510
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Nu när detta med färgbestämning har varit uppe några gånger tänkte jag testa er :devil: Jag vet svaret men jag vill veta vad ni tror...
Svar
16
· Visningar
1 191
Senast: loveponies
·
E
Övr. Katt ...när hon va liten BEEEEEBIS!! :) Molly
Svar
4
· Visningar
832
Övr. Katt Min lilla kisse Chleo ska kastreras idag, han är bara 6 månader och VÄLDIGT liten. Han har haft problem med att behålla maten när han...
2
Svar
20
· Visningar
1 626
H
Övr. Katt Min katt har blivit påkörd och det är ganska illa! :cry: :cry:Har gråtit hela natten :( :cry: Hon ligger på djursjukhuset för de måste...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 799
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Kameran funkar jättebra med min dator, så här kommer lite mer bilder på småttingarna. Blåvita hanen Vackra mammas profil...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 461
Senast: lisa
·
Övr. Katt Härmar lite, \"färgbestämning\" Vad säjer ni att Findus har för färg? När hon va liten...
Svar
14
· Visningar
1 247
Senast: kpist
·
A
Övr. Katt Vart kan man få reda på alla utställningar som är?? Vore kul att få reda på några som är i trakterna (om det nu går bra på första...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: adore
·
A
Övr. Katt Kan man redan se att tuttarna är röd/rosa efter parningt? Nu till helgen som kommer har det gått 3 veckor. Kollade lite nu och de ser...
2
Svar
32
· Visningar
2 148
Senast: adore
·
S
  • Låst
Övr. Katt Är inte så duktig på engelska. Men är det lika vidrigt som jag tror? D.v.s. Katter uppfödda i flaskor. De ska få muskelavslappnande...
Svar
15
· Visningar
5 230
Senast: adore
·
Övr. Katt Kan man ställa ut en blandras katt som e registrerad i SWERAK?
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min hya hyresvärd hade ett ärende in i mitt hus idag, och skickade sedan ett PM om att allt var klart (sotning). Så skrev hon också att...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: elbereth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp