Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Idag tycker jag att min parade hona har vandrat lite väl mkt. Iaf nu ikväll. Hoppas hon inte börjar löpa bara :crazy: Var ju tre veckor...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: adore
·
R
Övr. Katt Scilla fick CAGCIB o blev BIV! Marrakech fick sitt CACIB Mkt bra bedämnningar från båda Alva o Eric.....han skrev förresten så här på...
Svar
18
· Visningar
1 080
Senast: Rallebralle
·
M
Övr. Katt Det var utställning i Göteborg i lördags och jag var där med mina tre skogisar, de två minsta är VÄLDIGT lika kroppsligt, de är ju...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Tja, då var det jul igen, och givetvis ska grabben ha en fin julklapp... Jag funderar på en lite lyxigare borste, han älskar verkligen...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi har en kattunge nu, eller ja, han är 7 månader nu och verkar ju ha fullstora bollar... :o :o När kan man kastrera? Har hört lite...
Svar
16
· Visningar
1 356
Senast: glimmie
·
Övr. Katt jag har en katt som är 5år(6 nestaår) som har lite "blod i bajset, varför? Kan det vara dax att avmaska igen(gjorde det för ca två mån...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Katt Varför i hela friden måste katten gå upp mitt i natten och ställa sig och jama helt förtvivlat för att sedan bli överlycklig när man...
Svar
11
· Visningar
876
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Lillpojk Är han söt eller?
Svar
11
· Visningar
796
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt min undergranne ja bor i lägenhet har haft denna katt i 13 år. å nu så jobbar han borta på sjön så ja skulle mata den å så.. helt...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Zii
·
M
Övr. Katt Ska bo på annan ort ett tag i vinter och vet inte vad jag ska göra med katten! Ni som kanske har bättre koll, hur pass belägna är katter...
Svar
5
· Visningar
1 090
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Oh vad jag ler varenda gång jag ser detta kort. Sååå liten och söööt, blott 10 veckor gammal... :love: :love: Nu har Lurvas vuxit upp...
Svar
15
· Visningar
973
Senast: glimmie
·
V
Övr. Katt :love: Vaccan har en ny kompis som heter Nisse :) Han är tre månader och har bott hos mej i två dar nu ,gostok :) Han är en vanlig...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: HD
·
Övr. Katt Undrar om det är vanligt förekommande att rävar tar katter. Har sett en räv i närheten av vårt hus och oroar mig såklart för kissen. Han...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: Ia4
·
Övr. Katt Fick hastigt och lustigt en ny katt för ett par dagar sedan, en liten tjej på 8 månader :) Har sedan innan 2 st innekatter som jag...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: adore
·
Övr. Katt Åh han är så underbart söt !! Men lite frågor, när kommer hörseln? Tycker inte det verkar som om han ser nått än, är det jag som är...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: adore
·
Övr. Katt Hittade några bilder på dator-Katla när jag städade i datorn :) Vad säger man om detta egentligen? Mysigt att ligga vid datorn...
Svar
14
· Visningar
993
P
Övr. Katt Har varit hemma hela veckan från stallet eftersom dottern är sjuk. Mor min har tagit hand om stallsysslorna. Igår var häst och...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Kiddo
·
P
Övr. Katt Jag har sedan tidigare en Perser och en Birma och har blivit tillfrågad om jag kan ta hand om en Norsk Skogskatt då ägaren till denna...
Svar
7
· Visningar
13 392
Senast: Lydia
·
S
Övr. Katt Tror jag har hittat nåt till Rallebralles katter Drömdate :D
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Rallebralle
·
A
Övr. Katt Måste komma på ett bra stamnamn snart men det är så svårt!! Har endel namn men inget som vi verkligen vill ha. Skulle vara kul med ett...
Svar
18
· Visningar
1 557
Senast: adore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp