Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur ser den balansen ut bland de olika raserna? Som jag skrivit i en tidigare tråd så funderar jag hit och dit inför framtiden om jag...
Svar
12
· Visningar
1 140
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hehe, plåtade Tuss när han hade på sig sin tomteluva som jag kämpat med i slöjden :D Men han har faktiskt på sig den utan att försöka...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: CA
·
G
Övr. Katt Om jag parar min svartsmoke hona med en svartsilvertigré hane, då är chansen ganska stor att många av kattungarna blir silvervarianter...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: glimmie
·
P
Övr. Katt Tondo Här är han bara några veckor gammal, men hemskt söt! :) S*krusmons Gorgo Tondo
Svar
7
· Visningar
827
Övr. Katt Mina katter och jag ska ut och flyga över nyår så nu behöver jag råd Vad ska jag tänka på, de har tidigare i sitt 6 månader gamla liv...
Svar
7
· Visningar
2 035
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt I somras kom det en honkatt från ingenstans till oss. Hon har nu flyttat in i höst i huset från stallet. Till saken är den att hon är...
Svar
7
· Visningar
755
Övr. Katt Tekla kastrerades i måndags. Det är första honkatten jag kastrerar så jag har inga tidigare erfarenheter att jämföra med eller något...
Svar
9
· Visningar
5 852
Övr. Katt Ni som haft dräktiga honor, hur mycket gick de upp i vikt, och hur många ungar blev det? Jag vägde Sammi nyss, och hon väger nu 4,1 kg...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: MissFideli
·
G
Övr. Katt Felice (våran lilla skogis hona) började löpa igår!! Så nu ska jag bara vänta till den rätta åldern infinner sig. Funderar på att vänta...
Svar
12
· Visningar
1 264
Senast: MissFideli
·
A
Övr. Katt Idag tycker jag att min parade hona har vandrat lite väl mkt. Iaf nu ikväll. Hoppas hon inte börjar löpa bara :crazy: Var ju tre veckor...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: adore
·
R
Övr. Katt Scilla fick CAGCIB o blev BIV! Marrakech fick sitt CACIB Mkt bra bedämnningar från båda Alva o Eric.....han skrev förresten så här på...
Svar
18
· Visningar
1 076
Senast: Rallebralle
·
M
Övr. Katt Det var utställning i Göteborg i lördags och jag var där med mina tre skogisar, de två minsta är VÄLDIGT lika kroppsligt, de är ju...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Tja, då var det jul igen, och givetvis ska grabben ha en fin julklapp... Jag funderar på en lite lyxigare borste, han älskar verkligen...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi har en kattunge nu, eller ja, han är 7 månader nu och verkar ju ha fullstora bollar... :o :o När kan man kastrera? Har hört lite...
Svar
16
· Visningar
1 355
Senast: glimmie
·
Övr. Katt jag har en katt som är 5år(6 nestaår) som har lite "blod i bajset, varför? Kan det vara dax att avmaska igen(gjorde det för ca två mån...
Svar
1
· Visningar
1 612
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Katt Varför i hela friden måste katten gå upp mitt i natten och ställa sig och jama helt förtvivlat för att sedan bli överlycklig när man...
Svar
11
· Visningar
873
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Lillpojk Är han söt eller?
Svar
11
· Visningar
794
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt min undergranne ja bor i lägenhet har haft denna katt i 13 år. å nu så jobbar han borta på sjön så ja skulle mata den å så.. helt...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Zii
·
M
Övr. Katt Ska bo på annan ort ett tag i vinter och vet inte vad jag ska göra med katten! Ni som kanske har bättre koll, hur pass belägna är katter...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Oh vad jag ler varenda gång jag ser detta kort. Sååå liten och söööt, blott 10 veckor gammal... :love: :love: Nu har Lurvas vuxit upp...
Svar
15
· Visningar
969
Senast: glimmie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp