Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ..på bebisarna.. Det var betydligt svårare än jag trodde! Jag hade ju nästan bestämt redan innan, men sen när dom väl kom så kändes det...
Svar
9
· Visningar
1 276
Senast: HD
·
W
Övr. Katt När bebisen skriker i sängen så blir vår steriliserade honkatt orolig. Hon sover ofta vid våran fotända på sängen. De första gångerna...
Svar
4
· Visningar
1 853
Senast: adore
·
Övr. Katt Idag fyller ju mina bebisar 1 vecka, och det måste förstås firas med lite bilder: S*Dragonfire Marzipan S*Dragonfire Mums-Mums...
Svar
14
· Visningar
1 028
Senast: loveponies
·
B
Övr. Katt katten jag har är 5 år och haft en kull med kattungar, sedan kasterade vi henne.Vi flyttade i sommras ut till landet, men hon har börat...
Svar
1
· Visningar
1 246
Senast: Ylva
·
A
Övr. Katt När det finns torrisar?? Säger KF till mig och blänger surt på mig när jag lägger upp goda bullar i fatet. Numera har jag fått ransonera... 2
Svar
24
· Visningar
2 145
Senast: Kiddo
·
N
Övr. Katt Vad tycker ni om det? Jag har en innekatt (gooos :love: ). Nu har jag funderat på att flytta till ett studentrum med kokvrå på ca 25...
Svar
13
· Visningar
3 002
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt va 17 gör man åt katterna.. dom äter upp min lägenhet.. blommorna får flytta in i garderoben när ja inte är hemma.. man kan inte ha...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: sweep
·
Övr. Katt Jag funderar så smått på om det inte vore kul att få en bedömning på kullen innan jag säljer den. Men hur funkar det egentligen? Måste...
Svar
6
· Visningar
933
·
Övr. Katt Man ska ju ha en klumpfri sådan. Jag funderade först på toa-lätt, för det har jag haft förut, men så tänkte jag att det kanske inte är...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: tolvis
·
J
Övr. Katt Jag har funderingar på att köpa en kattunge som sällskap till min hankatt, och tittade då lite på en hona, som tyvärr ej går att avla...
Svar
10
· Visningar
1 492
Senast: jojjan
·
Övr. Katt Fick en förfrågan från Danmark på nån av honorna idag ! Vore väl häftigt att få exportera en från första kullen !! Håll alla tummar för...
Svar
14
· Visningar
1 177
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt ....Wiola är parad ,283 ggr eller nå´t, :crazy: Så snart kommer det en abykull till här hemma.... :D Jag fick lite trubbel då jag har...
Svar
11
· Visningar
1 051
·
M
Övr. Katt Hum jag har ingen som helst koll på det här... Om man vill registrera en katt, eller det kanske uppfödaren gör när dom är små...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: Millimetern
·
V
Övr. Katt Hur gammal ska en hankatt vara innan man kastrerar? Min kille är nu 9 månader - är det dags? :confused: Någon som kan berätta hur länge...
Svar
14
· Visningar
2 035
Senast: Kilkenny
·
A
Övr. Katt Jag har (som jag sagt i tidigare inlägg) funderat på att köpa en maine-coonkatt. Jag gillar främst hankatter eftersom de blir lite...
Svar
7
· Visningar
1 822
Senast: tolvis
·
A
Övr. Katt Den första lilla lorten är ljus och väldigt liten. Hon kom vid 01-tiden. Den andra är svart och en hona till. De två sista kom ut innan...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt På lördag är det ca 63 dagar sedan hon parades men jag tycker att min hona är lite väl rastlös. Hon pratar mkt med oss, följer efter oss...
Svar
6
· Visningar
1 019
Senast: adore
·
Övr. Katt Nu är jag äntligen tillbaka! Efter att ha varit utan internet i nästan tre veckor så känns det nu oerhört skönt att vara ute igen...
Svar
14
· Visningar
974
·
I
Övr. Katt Har ett tag funderat på att köpa mig 2 perserhonor, Shaded Silver eller Chinchilla. Skulle tycka att det vore intressant att ha ett...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Iza
·
Övr. Katt kissen håller på att tappa tänder nu. Ungefär hur gamla är dom när dom gör det?(vi vet nämligen inte hur gamal han är) Tappar dom ALLA...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka