Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag undrar om någon har erfarenhet av en katt som spyr regelbundet. :confused: Min kisse har den senaste veckan/två veckorna börjat...
Svar
11
· Visningar
990
Senast: Icebabe_1
·
T
Övr. Katt Ringde akut igår kväll ville komma in med sjuk katt som sedan 1 vecka tillbaka kan äta. Igår slutade hon även att dricka samt blev...
Svar
14
· Visningar
2 042
Senast: Znozan
·
B
Övr. Katt hej, våran katt har spytt upp mask som ser ut som spagetti..vi hittade även en annan spya som innehöll mindre 5-10 centimeters maskar...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt ..som jag borde veta svaret på. Hur många spenar har en honkatt egentligen? :o Jag kan bara känna 6 st på Sammi, men har de verkligen...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt nyss och allt var mitt fel. Jag släppte ner henne för nära ungarna och hon fräste och Yoga reagerade blixtsnabbt. Så nu är jag...
Svar
17
· Visningar
1 242
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt jag har en röd sopsäck på golvet som det är lite hästsaker i.. katten älskar den och tycker den påsen är underbar.. han brukar hoppa på...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: adore
·
Övr. Katt På mina älsklingar! :love: Kan ni hjälpa mig att välja ut två av de bästa av de här bilderna? En på Bosse och en på Semlan. Här...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: adore
·
H
Övr. Katt Min pärla, 13,5 år gammal är mobbad av framförallt våran yngre honkatt 3,5 år.Vi antar att hon håller på och försöker ta över.Hon ger...
Svar
5
· Visningar
1 208
Senast: Tasja
·
Övr. Katt Ska katter ha samma mängd Axilur som hund när man avmaskar? Det följde bara med en tabell för hundar...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Druvan
·
Övr. Katt Coffy den minsta: Ligger och solar mig i trädgården :) http://w1.470.telia.com/~u47016578/cats/coffyalbum/Image002.jpg Hängmattan är...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Kaos
·
Övr. Katt på kissebebbarna finns på http://xantis.mine.nu/bilder/monika/ Inga vidare, svårt att ta på så små bebbar och på lagom håll. Nån som...
2
Svar
28
· Visningar
1 714
Senast: Marie_C
·
K
Övr. Katt Vad bör en vanlig huskatt/bondkatt väga? Snuttis (vanlig bonkatt med inblandning av Manx + något långhårigt någonstans långt bak i...
Svar
8
· Visningar
2 235
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har tagit hand om en liten kattunge från stallet. Hon mådde inte bra, hade diarré med inslag av blod, och öronskabb. Hon har bott...
Svar
3
· Visningar
1 619
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Ena kissen kom upp på bordet när jag satt och skrev lite saker. Rätt som det är så spyr hon. Då kommer andra katten upp på bordet och är...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: adore
·
F
Övr. Katt Min hona som har haft 3 kullar paras idag, med en hane som aldrig gjort det förr, så vi får väl se om han lyckas. Hon verkar bli lite...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: fluff
·
B
Övr. Katt Jag blir så f........, läser i dagens KvP om en hel kattfamilj som hittats i en container här i Malmö.Mamma + 7små bebisar, kastade åt...
Svar
7
· Visningar
1 010
Senast: Scorpan
·
Övr. Katt Den första föddes inne i en garderob runt 14.30 och den andra såg dagens ljus (baklänges) i min säng 14.52. Den första är blå eller lila...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 529
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt http://w1.573.telia.com/~u57304960/bilder/katt_film/vatten.avi här så håller jag i ett glas som det är vatten i och han stack ner...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: sweep
·
Övr. Katt Jag har sju katter, en av dem ar en snart 1-arig svart/vit honkatt som heter Maddie. Hennes favoritsovplats ar badrumsmattan. Haromdagen...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Jillybean
·
R
Övr. Katt Måste bara fråga: är min katt konstig eller finns det fler katter som älskar champinjoner ? Han är helt galen i dem, skulle jag sätta...
Svar
13
· Visningar
6 399
Senast: burken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp