Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

I
Övr. Katt som några vet skaffade jag hem en kattunge hona åt min vuksna katt efter Nemouse död. Nu är det så att under dom her två veckorna går...
Svar
9
· Visningar
4 532
Senast: Icebabe_1
·
I
Övr. Katt Försöker att övertala min käre sambo att vi måste ju ha en katt till. Vilket jag inte lyckas något vidare med :crazy:. Visst jag har...
Svar
9
· Visningar
955
Senast: Iza
·
Övr. Katt ... ingen mamma i livet, vad göra? Snabbt svar uppskattas av stressad kompis till mig. /Jenny
Svar
3
· Visningar
821
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Han blev inte ens 8 år :cry:. Pluttis blev sjuk och tappade alla muskler, eller rättare sagt han tappade allting. Bara så där*knäpper...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: lyckogrisen
·
K
Övr. Katt I natt kom jag på min katt med att slaska mule med mina ridhandskar!! :eek: :eek: :eek: De låg på mitt skrivbord, på en sida av bordet...
Svar
4
· Visningar
1 179
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt när kan man börja ge vanlig mat och inte kattungemat? (det finns ju inte så mycket kattungemat att välja på) och ska man ge inndoor...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: kpist
·
X
Övr. Katt Jag har en drygt ettårig kastrerad hankatt som är väldigt pratig. Han vill inte direkt nånting utan vill mest prata. Problemet är att...
Svar
12
· Visningar
1 179
K
Övr. Katt Nu är det så att en (tror jag) av mina småttingar har för vana att bajsa i köket. mycket trevligt. jag undrar vad det beror på? så...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Icebabe_1
·
L
Övr. Katt Hej! Undrar om någon här vet hur mycket det kostar att rabies vaccinera och chipmärka sin katt i förberedelse för utlands flytt...
Svar
1
· Visningar
1 379
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Våra katter är vanliga norska skogskatter! De har inga mutationer! Ni kanske inte visste om att det fanns norska skogskatter? Ville bara...
2
Svar
23
· Visningar
4 505
Senast: Icebabe_1
·
S
Övr. Katt Tjejen som bor på gården där jag har min häst har en så underbar katt och när jag frågade vad det var för ras så fick jag svaret: Helig...
Svar
12
· Visningar
1 483
Senast: Spider84
·
Övr. Katt :banana: Känns som om jag terroriserar er med Vitnosinfo men vissa har vi tom efterfrågat det :D De senaste dagarna har jag börjat...
2
Svar
21
· Visningar
1 891
Senast: Carita
·
A
Övr. Katt Har ju skrivit om min katt som spyr och idag har jag försökt få tag på veterinärer, men det är tydligen inte lätt här. Den jag fick tag...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt åh leka går det att komma in?? så sööt stirra.. slicka nosen full?? det måste gå att komma in på nått vis.. fin no...
Svar
11
· Visningar
1 027
Senast: snurpe
·
B
Övr. Katt Jag behöver er hjälp. Min högt älskade katt, 13 år, har fått juvertumör igen. Hon genomgick en stor operation för fyra år sedan då hela...
Svar
2
· Visningar
1 467
Senast: Raeman
·
Övr. Katt :love: :love: :love: Ni har väl inte missat jordens snyggaste katt på omslaget till Våra Katter??? Han ser iofs inte så rastypisk ut...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Marie_C
·
Övr. Katt på köksgolvet eller i hallen... Hur hindrar man katten från att dra med sig troderna hem? Han ÄTER dom inte, utan lägger dom bara...
Svar
7
· Visningar
974
R
Övr. Katt mitt tngentbord e pjko..... :( Ville br äg tt jg hr fyr beinier....=min kttr..... Fttr nå´n? :p
Svar
12
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt jag har en liten fundering! hur länge tycker ni man kan lämna katter ensamma (2 st) utan att nån kommer o ger dem mat eller gör rent...
Svar
7
· Visningar
1 154
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Min katt har börjat kissa i handfatet, förstår inte alls varför för lådan är inte smutsig elelr så. Kan inte hälla vatten i handfatet...
Svar
12
· Visningar
11 823
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp