Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu börjar jag undra. Mina två hanar (innekatter) har börjat få hängmage. Ingen av de båda är överviktiga, men ändå hänger det som en...
Svar
7
· Visningar
1 234
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Någon här som har en sån? Hur är dom? Gillar dom att vara för sig själv eller går dom ihop med tex. dvärghundar? Och vad i för prisklass...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: Gul22
·
K
Övr. Katt min blivande katt, som jag ska hämta imorgon!! http://www.cinemas.se/cats/kittens/avaible/Images/Carola_1.jpg...
Svar
3
· Visningar
926
Övr. Katt Om ni fick designa er nästa katt, vilken färg/teckning skulle den ha? Min skulle tveklöst bli en rödtabby. Moniq har lagt ut bilder på...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 146
Senast: sanwan
·
R
Övr. Katt ....Marrakech var ju på parning för ett tag sedan.Nu har de ultraljudat mammakatten...o det var två bebisar!!! :D Synd att man inte kan...
Svar
13
· Visningar
1 311
Senast: Rallebralle
·
P
Övr. Katt EC & EP Jag har blivit erbjuden att ta över en fd avelskatt som sällskap till min nuvarande. Hon är utställd av sin uppfödare och har...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: tuddeomudde
·
E
Övr. Katt kan man verkligen ha en vanlig bondkatt inne utan att den kissar & bajsar/klöser ner hela huset ?
Svar
8
· Visningar
1 654
Senast: tirre
·
X
Övr. Katt Titta bara på henne: http://photo.starblvd.net/~xitron/6-1-1.jpg?i=1069229114 http://photo.starblvd.net/~xitron/6-1-2.jpg?i=1069229375...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Hrima
·
S
Övr. Katt Min kisse hade kissat i min skinnförtölj upptäckte jag i går morse, hade ren tvättade sängkläder liggande där så jag slängde allt till...
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: Icebabe_1
·
A
Övr. Katt vi har katter som härstammar från norska skogskatter (men de har blivit ut blandade med vanlig bondkatt). de har tummar på sina tassar...
Svar
6
· Visningar
7 271
Senast: Sassy
·
R
Övr. Katt ...till varför SOMALI går under kat:3? det finns ju flera som är "syskonraser" fast de tillhör oftast olika kategorier.Dock inte...
2
Svar
24
· Visningar
2 504
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Idag har jag varit med lilla prinsessan till veterinären :) Hon blev rädd, men jag tyckte det gick under omständigheterna jättebra...
Svar
5
· Visningar
858
Övr. Katt Upptäckte i morse att ena kissen tappat en massa päls lokalt vid öronbasen och ner mot halsen, ser ut som om han skulle fått pälsen...
2
Svar
23
· Visningar
2 688
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt det måste vara nått fel på honom.. =) leker under databordet, har jättekul och helt plötsligt så springar han i full fart ut i rummet...
Svar
11
· Visningar
1 134
R
Övr. Katt Igår var hon hos vet och opererade bort juverknölar och livmoder. Oj, vad synd om henne det var igår!!! :( Hon skrek så fort hon reste...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Raeman
·
B
Övr. Katt Jag ska skaffa en katt till mitt stall (kanske två) för jag har problem med råttor och möss. Jag har fått några tips om hur man ska...
Svar
5
· Visningar
3 903
Senast: Sassy
·
I
Övr. Katt Tack för all respons i min förra tråd om Nemouse som gick bort för oss,nu är jag så bekymrat för min andra katt,Blacky,han har inte ätit...
2
Svar
22
· Visningar
3 759
Senast: Sirisiri
·
R
Övr. Katt Gick upp halv två på natten för att hinna äta o slippa stressa. Halv fem skulle jag möta en kompis i Uppsala. Åkte vid tresnåret från...
Svar
17
· Visningar
1 369
Senast: Rallebralle
·
E
Övr. Katt :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Hmm... ????? Jag har en hankatt...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Sirren
·
B
Övr. Katt Hur ser man om det är en han eller honkatt förutom p å det "vanliga" sättet? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: Bukinnan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp