Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Träning Ni som har hästar som stampar och lever rövar i tranporten..hur tränar ni för att få bort det ? Har en häst som är bra att lasta går i...
Svar
11
· Visningar
1 701
Senast: Gunther
·
Träning Det är alltid kul att hitta nya roliga och nyttiga länkar, så jag tänkte att vi kanske skulle utbyta lite favvosidor mellan varandra :)
Svar
6
· Visningar
1 605
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Träning Spöregn...Spöregn...dagar i ända..Har ingen lust att rida, men pollen blir ju lite lätt rastlös..Hagarna börjar bli leriga och dom vill...
2
Svar
26
· Visningar
3 120
P
Träning Jag har en fjordvalack som jag har ägt i några månader. Tyvärr har han de senaste åren varit rätt ohanterad och jag upplever inte det...
Svar
6
· Visningar
2 121
Senast: **BORTTAGEN**
·
Träning jag skulle vilja ha ett litet utlåtande. Jag har precis köpt min häst (haft henne i 5 dagar) och har blivit erbjuden en plats på en...
Svar
7
· Visningar
1 447
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Träning Har för mig att det redan finns en tråd om detta :confused: men men... Jag vill helst inte ta in min kuse än men det är ju svinkallt...
Svar
16
· Visningar
2 813
I
Träning Ska försöka förklara situationen kort. Jag har min häst i ett kolletivt stall med 6 hästar. Vi har utsläpp varsin dag i veckan + var...
Svar
16
· Visningar
2 008
Senast: danilo
·
N
Träning Det började med att hästen köptes till barnen närdom var små. Barnen växte upp och hästen stod i hagen. Inget intresse fanns alls. Till...
2
Svar
22
· Visningar
3 792
Senast: LillTihra
·
Träning Min häst beter sig konstigt, det är nästan som om han har genomgått en förvandling... :confused: Jag ska försöka förklara! Han har...
Svar
6
· Visningar
1 529
Senast: Nina83
·
S
Träning Ni som använder spån och har bädd, vet ni på ett ungefär hur mycket ni använder? Jag ska flytta till ett nytt stall imorgon och jag har...
Svar
4
· Visningar
1 486
Senast: **BORTTAGEN**
·
Träning Blev sparkad igår, under ett besök i ett stall som jag hjälper till i lite till och från. hon som äger hästen säger senare att han...
Svar
2
· Visningar
1 305
Senast: strumpan
·
Träning Jag håller på o lära min häst lite saker, så som vacker tass. Det funkar bra och nu vill jag lära henne ännu mer! Men jag vet inte...
Svar
11
· Visningar
2 006
S
Träning Hur väl känner du din kropp och vad den gör när du "inte tittar på"? Jag fick uppslaget till denna tråd när jag läste en tråd på gnägg...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Carmenzita
·
Träning Vad gör ni om en häst anfaller och hotar när du longerar? Min häst håller alltid på så och jag vet faktiskt inte hur jag ska bete mej...
2
Svar
21
· Visningar
4 820
Senast: linzan
·
S
Träning Vad tycker ni andra om dåligt väder ? Dum fråga kanske, men jag menar om ni rider då ? Skall man kräva av hästen att den skall vara...
Svar
17
· Visningar
1 816
Senast: eldhroka
·
M
Träning Provar på detta forum istället. Jag la denna tråd på NH men fick inga svar (jo, ett iofs) Har ni några bra tips hur man skall förfara...
2
Svar
28
· Visningar
3 992
Senast: josse_horses16
·
Ridning Då jag inte har fått några inlägg på dressyr sidan, så prövar jga här i stället. Eftersom jag vet att här finns kunniga och kloka...
Svar
12
· Visningar
2 500
Senast: Splittan
·
J
Ridning Jag red i helgen för en islandstränare (har egentligen "vanlig" häst, men lånade en islänning) och där fick jag lära mig att sitta...
Svar
13
· Visningar
2 896
Senast: Jessica
·
R
Träning Jag har läst många inlägg här och blivit så förvånad över att man har så lite fakta och kunskap i bagaget när man ger råd. Över lag...
2
Svar
29
· Visningar
3 512
Senast: Vala
·
Träning här om dagen höll min SHETTIS :confused:(!) på att frysa ihjäl! Jag släppte ut min welsh/arab & min shettis i onsdags efter ridturen då...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Klara sig på 10 000 i månaden
  • Bra liten bil?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp