Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning jaha, red i dressyrsadeln fr 1a gången efter sommarvilan och tyckte kanske att han gick lite knackigt- jaja taänkte jag, han är väl... 2
Svar
20
· Visningar
1 849
Y
Utrustning Nu ska jag köpa en ny hjälm och har funderat på att köpa denna BR viper http://www.pixbox.se/pic_show_id22308974.html Men nu vet jag...
Svar
10
· Visningar
1 026
Senast: SweetBriar
·
S
Utrustning Jag har sett så många konstiga bett på sista tiden så nu känner jag att jag behöver bli lite upplyst.. Någon vänlig själ som vill...
Svar
4
· Visningar
1 499
Senast: Olympus
·
Utrustning Jag har nu funderat länge på att skaffa en bomlös sadel åt min fjording. Tänkte lägga in nån bild på pojken så ni får lite hum om hur... 2
Svar
26
· Visningar
3 573
Senast: Kicki_83
·
S
Utrustning Jag letar efter en Charles Owen-hjälm som inte har läderbanden. Vill ha svarta, lite mer "dressyriga" band :) Har googlat lite och...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: Snixten
·
Utrustning Jag är relativt nybliven hästägare och nu är det dags för första täckestvätten. :D Två regntäcken är det som ska tvättas. Är det något...
Svar
12
· Visningar
13 415
Senast: lady_vip
·
M
Utrustning Heisann! Jeg skal kjøpe läder stövler og undrar hvilke märker og modeller ni annbefalar? Jeg vil ha klassiska stövler med snören...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: mountedgamesrider
·
Utrustning Dojorna vill till att vridas utåt när hästen går. ( han har dem på framhovarna f ö ). Drar jag inte åt nog hårt ? Någon gång har de...
Svar
7
· Visningar
764
Senast: Bialitt
·
J
Utrustning Jag sitter och funderar om jag ska köpa ett par helskodda ridbyxor, har bara haft oskodda förut. Känns det någon skillnad när man rider... 2
Svar
33
· Visningar
3 364
Senast: lillaana
·
M
Utrustning Idag köpte jag 5 par shortchaps i mocka tre par bruna och två par svarta. Verkar vara jätte bra kvalité och de är så sköna:love: Ett...
Svar
9
· Visningar
955
Senast: Mos410
·
B
Utrustning Jag funderar över en sak, varför har de flesta tränsen pannband? För tillfället rider jag min pålle utan pannband pga. ett stort sår...
Svar
9
· Visningar
3 839
Senast: urkella
·
Utrustning har ett haflingersto, som är rund, bred och platt över ryggen med en omarkerad manke, hon drar ca 115 grader. ´från och med nu kommer...
Svar
5
· Visningar
976
Utrustning Tror jag aldrig fått någon bra förklaring på detta, men vad är det för skillnad på dessa två träns? Det engelska tränset...
Svar
8
· Visningar
975
Utrustning Jag är sugen på att köpa en beg. hoppsadel för ca 3000 kr, men funderar vilka märken jag ska söka efter. Hästen är ett varmblod, ca 163...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: tomtemor
·
A
Utrustning Ska köpa regntäcke , gärna fleecefodrat, på Gekås (ska dit om ett par veckor). Något som är extra bra? Eller något som är helt kass...
Svar
19
· Visningar
1 920
Senast: Underbar
·
Utrustning Hur vet man om det är luft eller ullstoppning? Har köpt en sadel (E-bay) som det var sagt skulle ha luftstoppning men jag är osäker...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: sissu
·
Utrustning Finns de? Vi har nu en Volvo 855 Turbo och den får dra 1500 kg på B-kort (och 1530 på E...). Bilen börjar bli gammal och sliten och vi... 2
Svar
34
· Visningar
4 436
Senast: Bodil Åslund
·
M
Utrustning Hej! Jag undrar om någon har någon bild eller vet någonting om den nya skäldpaddsvästen som har/ska kommit/komma ut? I min ridbutik sa...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: Marina95
·
C
Utrustning Vad tycker ni om den? Jag tror att jag ska beställa...är dom normala i storlekarna? Tror ni det blir bra med en M till en arab (brukar... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 916
Senast: Kockan
·
S
Utrustning Heej (: Behöver nu hjälp med att hitta ny sadel till min lilla tjockis. Har halvt bestämt mig för en bomfri dressyrsadel, men vill...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka