Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hur ofta gör ni rent era ryktgrejor, och hur gör ni då? Jag gör väl rent mina ca 2gg i halvåret, eller efter behov. Har alltid lagt... 2
Svar
30
· Visningar
12 091
Senast: aprilia
·
Utrustning sitter och spånar runt lite nu när det är så himla lugnt runt en..:d prestige har ju en hel uppsjö med sadelmodeller... vad jag har...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Centaur
·
Utrustning Vi har en ponny som har väldigt, väldigt lindrig eksem. Hon går nu med täcke och halstäcke. Vilka täcken tycker ni är bäst? Hur långt in...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: åke
·
S
Utrustning Hej. Jag har haft en sadelprovare ute till min irishcob för att hitta en bra sadel. Han var ute för fyra veckor sedan och sa att min...
Svar
12
· Visningar
1 822
Senast: hopp_o_galopp
·
M
Utrustning Jag ska skaffa ett starkare bett än det jag har nu, tredelat, eftersom min häst är himla stark i munnen, speciellt när man rider ut... 2
Svar
22
· Visningar
2 704
Senast: KillerQueen
·
J
Utrustning Någon som har någon kommentar om dessa handskar? Skillnad? Tacksam för svar :bump:
Svar
1
· Visningar
859
Senast: SweetBriar
·
Utrustning är de permanentstoppade...??:confused:
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Jois
·
Utrustning Hej! Skulle vilja höra åsikter om Pessoa 3 delat "Magic System" bett, någon som kanske har erfarenhet av det bettet? Är det ett bett i...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: Sorbe
·
T
Utrustning Har sett en tjej med en John Whitaker hjälm (med Johns signering i nackskyddet & den upp och ner vända rosetten) fast med några små...
Svar
5
· Visningar
1 209
Senast: turboponny
·
H
Utrustning bara utseendet eller har de en effekt?
Svar
16
· Visningar
1 439
E
Utrustning Jag är verkligen ingen stjärna på att rycka manar och uppskattar all hjälp jag kan få i form av diverse verktyg. Tyvärr så har dom...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: majabergman
·
Utrustning Jag behöver ett täcke att ha på hästen efter träning/dusch medan han torkar. Har Rambo cotton cooler men även det känns för tjockt i...
Svar
11
· Visningar
1 783
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Några tips på bett som passar en ponny som är väldigt känslig men ändå kan bli stark? (ska ju självklart prata med tränaren) men... 2
Svar
36
· Visningar
2 913
Utrustning Vad är dte för typ av sadlar...? Har aldrig hört talas om dem...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: Elektron
·
B
Utrustning Vad för sorts träns tycker ni passar bästtill en pålle med sort brunt huvud med mycket svart pannlugg? Hans huvud är brett och stort -...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Bubben91
·
A
Utrustning Är det någon som har en sån sadel? Ja äe inne på att köpa en sån, de ligger bra i pris och är sköna och snydda... Någon? Kram :banana: 2
Svar
34
· Visningar
7 592
Senast: pink_angel
·
Z
Utrustning Brukar ni handla över internet från ex england eller ngt annat land? Tycker ni det funkar bra? å vad är fördelarna och nackdelarna?
Svar
15
· Visningar
3 866
Senast: MHelena
·
Utrustning Behöver förnya täckesgarderoben inför höst/vinter och har därför kollat runt på lite olika alternativ. Ska ha ett fleecefodrat regntäcke...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: bollen__
·
S
Utrustning Vet att det finns flera trådar med ämnet pessoasele, men valde endå att starta en ny. läste "debatten" angående pessoaselen i en... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
12 055
Senast: Picazzo
·
F
Utrustning Hej bukefalos! Jag ska börja på ridgymnasium till hösten och där beräknas vi rida mellan 1 och 3 ggr/vecka. Det blir både hoppning...
Svar
6
· Visningar
854
Senast: Ravishing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka