Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Såg att H**KS hade en kopia av golden stripes Fleece täcke och rid täcke. Är det en kopia eller är dom äkta? Funderar på att köpa... 2
Svar
27
· Visningar
3 437
Senast: caramelle
·
Utrustning Hur inverkar ett Waterfordbett (kulbett?) på hästen?
Svar
2
· Visningar
668
Utrustning Snälla hjälp oss med förslag på bilar som uppfyller våra krav: Det ska vara en kombi med bra lastutrymme. Den ska kunna dra minst...
Svar
7
· Visningar
997
Utrustning Vad har man ett nättäcke till?
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: EmelieR
·
H
Utrustning Kan jag få se bild på era våffeltäcken? HAr själv fyndat ett på Haglunds men skulle gärna vela ha ett av lite mer kvalitee.
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: Fire-Eye
·
M
Utrustning Jag ska beställa Veredus Olympic från 4dobbin (England) Men där finns det inga storlekar att välja mellan? Det står typ "Anatomically... 2
Svar
26
· Visningar
4 043
Senast: MisseLover
·
C
Utrustning Jag har ett arabiskt fullblod som jag har JÄTTE svårt att hitta en sadel till som passar. Som vissa vet så har araber kortare rygg än...
Svar
15
· Visningar
3 000
Senast: asa_gasa
·
Utrustning Här kommer en svår nöt att knäcka: Min häst är väldigt känslig i munnen, så han går gärna bakom handen när man tar i tyglarna. (så... 2
Svar
25
· Visningar
2 479
Utrustning har en fråga angående iläggen till bomlösa paddar. Är skitoinläggen de som anses bäst? mest tryckfördelande? Jag har grandeurpad till...
Svar
13
· Visningar
1 364
Senast: Lina_kj
·
M
Utrustning Ja, som frågan lyder, är dyra märkesbett bättre än de billiga man kan hitta? Vad är det som gör dem bättre i så fall? De ser ju rätt...
Svar
11
· Visningar
2 348
Senast: Lina_kj
·
G
Utrustning nu har jag äntligen fått mig en ny hjälm, en JW :love: men jag börjar bli lite orolig när jag läser här på buke, den hjälmen jag köpte...
Svar
15
· Visningar
1 133
Senast: Elektron
·
K
Utrustning Jag undrar varför alla är så negativa till pessoabettet, jag rider med det ibland men märker att nästan alla tycker det är dåligt. Varför??? 2
Svar
29
· Visningar
2 415
Senast: Meinbein
·
A
Utrustning Hur är regntäcket Horse Power rain från H**ks? Storleksmässigt kvalitetsmässigt?
Svar
3
· Visningar
824
M
Utrustning hittade en för små och läste att global va stora, men dom säljdes bara på mässor. finns de andra? har en gammal från h**ks som jag är...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Roofy
·
Utrustning Någon som har ett par själv och vill berätta lite om passform, kvalitet, storlek o.s.v? Tack på förhand!
Svar
1
· Visningar
699
Utrustning Kan vi inte lägga in hur de olika benskydden är i storlek så slipper vi (läs jag :angel:) starta femtielva nya trådar om olika benskydd...
Svar
7
· Visningar
1 352
Senast: majabergman
·
M
Utrustning SKa nu köpa nu sadeln till min häst (akut) och har fallit för en bomlös av märket Torsion. Har bara hört bra om sadeln och är god vän... 2
Svar
25
· Visningar
2 569
A
Utrustning Tycker det är lite svårt det här med täcken. Vilken häst har ni och vilken storlek på täcke köper ni? 2 3
Svar
46
· Visningar
7 872
Senast: Energi
·
Utrustning Om man har en dressyrsadel (Globus Clic) i en bomvidd som passar, kan man vara säker på att hoppsadeln i samma bomvidd också passar då?
Svar
3
· Visningar
803
Z
Utrustning Vad har curbstrapen för funktion? Förhindra bettet att åka runt i munnen, elelr? Hur hårt ska den sitta i så fall?
Svar
5
· Visningar
2 294
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka