Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning Jag funderar på att köpa en ny hjälm (har nu en JW hjälm). Har du något tips på en bra hjälm?
Svar
8
· Visningar
866
Senast: Hopplapolle
·
Utrustning Läste Sorbes artikel om Pessoabett och vill bara säga:bow::bow: Men fick mig en funderare. Jag rider ofta med Jaktkandar/Kimbelwick...
Svar
16
· Visningar
1 728
Senast: MaRomer
·
I
Utrustning Letar stövlar t tonårsdottern, som funkar i vanlig stor juniorstorlek på benen (långa smala c:a33 vidd och 40-42lång) men för stor...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Jardina
·
Utrustning Det är ju inte ett vanligt rakt eftersom det är lite svängt. Är det ett travbett kanske ?
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: pinky
·
Utrustning Vad kan den ljusgråa färgen heta? Någon som har en färgkarta? Vilken är eran favoritfärg på Pikeurbyxor?
Svar
1
· Visningar
704
Utrustning Ja, vart kan man köpa vintertäcken och regntäcken UTAN bogveck? Min häst är extremt skavkänslig under vintern, och får skav av allt... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 774
Senast: bigganl
·
Utrustning Mitt bilbatteri laddar ur hela tiden, och jag antar att jag måste ge mig ut och köpa nytt. Men vad ska jag ha??? Blev väldigt förvirrad...
Svar
7
· Visningar
2 954
S
Utrustning hur är H**ks kantflätade tyglar och pelhamdelta i kvateén?? lite nyfiken för jag hade tänkt beställa just det :crazy:
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: ElAmir
·
D
Utrustning Var mkt på tapeten här förut och tänkte höra om någn tittat på den live eller prövat den?
Svar
16
· Visningar
1 500
Senast: Cronis
·
Utrustning Har en del små töser som ibland rider min häst. Det är olika ungar, så svårt att lära dom att inte sitta och dra i tyglarna, vilket de...
Svar
17
· Visningar
1 302
Senast: Zqathan
·
T
Utrustning Är det en bra bomlös sadel? Skulle gärna vilja höra era åsikter om denna sadel. Tack
Svar
3
· Visningar
1 505
Senast: hejzan
·
Q
Utrustning Hej! Har precis köpt mig en jw/co och reagerade då på att man inte fick med någon hjälmpåse när man får det till dom flesta hjälmar...
Svar
6
· Visningar
1 653
Senast: quint
·
Utrustning Har precis varit och hämtat mina efterlängtade stövlar, ett par Cavallo Piaff Plus. Måttade och allt efter mig....MEN... när jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 036
Senast: MataHari
·
Utrustning Hej, Har ett par Mountain High Rider II (läderridstövlar) som jag använt i ur och skur i ca 2 år. Jag är jättenöjd med kvalitén och...
Svar
13
· Visningar
5 775
Senast: Solvira
·
R
Utrustning Ska till och köpa ett par snygga stövlar. Inga graninge, sådana har jag till uteritt, säg inte shortchaps-det har jag. Men ju mer jag...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: Marina95
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett par ridbyxor som kan passa mig... Det känns helt hopplöst! Jag har stl 36, inte så långa ben och ingen rumpa...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: Hopplapolle
·
Utrustning Red min häst på sidepull idag, han brukar vara stel i vänster och mjuk i höger, men nu nästan vände han huvudet mot vänster när jag...
Svar
13
· Visningar
982
Senast: Oliven
·
A
Utrustning Om man ska ha fårskinnsinlägg i sina benskydd, måste man inte ta en hel storlek större då?
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Liten
·
D
Utrustning hejsan tjejsan nu är det så att jag ska köpa lite nya täcken till hösten, men jag vill ha lite riktig kvalité denna gången. så vilka...
Svar
13
· Visningar
1 253
Senast: Chili
·
Utrustning Hejsan. Det är nu så att vi i stallet fått tag på ett gäng gamla hotell-garderober som är perfekt stora så att sadeln får plats i...
Svar
13
· Visningar
1 310
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur