Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Min kluriga häst har nu på två dagar dragit av sig 4 stycken boots i hagen så jag måste byta taktik;) Har sprayat bootsen med antignag... 2
Svar
28
· Visningar
3 665
Senast: Tender
·
I
Utrustning Satt och fundera lite, jag har ju ingen aning vad min ponny drar för storlek i dressyr sadelgjord. :/ ska nu köpa en dressyr sadel, och...
Svar
7
· Visningar
11 793
Senast: incognito
·
J
Utrustning Undrar vad ni tycker om hööks syntetsadel , eller den är nog inte hööks förresten , men Claridge House dressyrsadeln som kostar 1500:-... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 145
Senast: Yess-ica
·
M
Utrustning Ska köpa nytt bett till pållen o har kikat lite på Sprenger betten. Hon har i dag ett vanligt tredelat 115mm. Vill ha ett tredelat...
Svar
10
· Visningar
1 857
Senast: miisen80
·
H
Utrustning gah jag letar och letar, finns de??
Svar
6
· Visningar
954
F
Utrustning Just nu är det ju väldigt varmt ute, och min häst är redan små svettig när jag tar in henne från hagen, så nu fundera jag på att köpa... 2
Svar
29
· Visningar
3 614
Senast: bigganl
·
Utrustning Ska mest troligt investera i en begagnad dressyrsadel till pållen! Nu kastar jag ut en fråga vad som kan tänkas passa. Går i...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Långnos
·
H
Utrustning vilken funktion har den?
Svar
4
· Visningar
756
Senast: Havregryn
·
Utrustning Hej! Jag har en sadelgjord med resår som jag skulle vilja mäta hur lång den är. Mäter man från längst ut på ena spännet till längst...
Svar
2
· Visningar
1 550
Senast: Kockan
·
P
Utrustning Nu vill jag se bilder på era TRÄNS!! :bump: 7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 539
Senast: Sorbe
·
I
Utrustning Nu har jag nästan bestämmt mig helt att jag ska köpa ngn av dessa hjälmar. Så nu vill jag veta allt om dem :p Vad är possetivt och...
Svar
5
· Visningar
1 607
Senast: iiidaa
·
Utrustning Det är dags att byta ut min bil till en nyare... Ge mig tips på en bra rymlig dragbil, diselsnål och fyrhjulsdrift. En som får dra...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Bialitt
·
Utrustning Ja, det slog mig helt plötsligt att pullbacknosgrimmor ibland beskrivs ha "kindskydd". Det låter ju himla gulligt och bra, men vad...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Pazuzu
·
Utrustning Har ett litet problem då min häst alltid lyckas "dra/slita" sönder sina täcken i bogvecket. Dom glider bara bak så att bogvecket...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Gnapp
·
Utrustning Jag har fått möjligheten att köpa ett eller två rejäla stall-/tävlingsskåp, hembyggda i durkplåt och med låsbara småfack inuti etc...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: EmelieR
·
R
Utrustning Funderar på att införskaffa en ny dressyrsadel då den gamla jag har börjar kännas lite trång och jag misstänker att den blivit lite...
Svar
2
· Visningar
1 081
Utrustning Tänkte passa på att köpa nya bakskydd nu när Hööks har 30%. Funderade på de nya fr Eskadron sk tekniksskydd... Men vad innebär det...
Svar
2
· Visningar
789
I
Utrustning Har fundera på att köpa en dressyr sadel till min häst. Funderar på att köpa en griffin dressyr, hur är kvalitén på sadeln. Är den...
Svar
11
· Visningar
1 268
Senast: Isbiteen__
·
Utrustning Ja, som rubriken lyder, hur skarpa är egentligen betten man använder? Det finns ju så oerhört många olika bett, vad gör alla? Något... 2
Svar
26
· Visningar
2 837
Senast: Pazuzu
·
H
Utrustning Vilken hjälm tycker ni är skönast o mest säker? Just nu har jag en John Whitaker som jag sk sälja pågrund av att jag köpt en förliten... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 040
Senast: Hopplapolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka