Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej hur gör ni när ni tvättar era vinter/ regn täcken som är impregnerade (stavas??). hur behåller man kvaliten på täcket som bäst... 2
Svar
25
· Visningar
2 561
Senast: jea78
·
M
Utrustning nu när de börjar bli mörkt ute så startar jag en tråd om reflexer,vad använder ni för reflexer när ni rider i mörker osv,släng gärna in... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 999
Senast: angelo
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av dessa? funkar dom? Har ni haft problem att beställa (som jag)? Vill prova dessa men vet inte om dom...
Svar
11
· Visningar
847
Senast: isa__
·
M
Utrustning Ska investera i ett par nya bra sviktande stigbyglar och funderar på någon av dom. Någon som testat båda typerna och kan jämföra?
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: FiaPiaLisa
·
Utrustning Är nyfiken på den! ngn som har en bild som INTE är frå katalogen? exempelvis när den ligger på hästen eller dyl. ? :bump:
Svar
8
· Visningar
1 228
Senast: lynxlady
·
R
Utrustning Vad använder ni för Regntäcke? Vintertäcke? Stalltäcke? Rid- eller/och ländtäcke? Svettäcke? Flugtäcke... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 585
Senast: jag och du
·
M
Utrustning Syster har ett varmblod som ridningen har strulat med sen hon köpte honom för dryga året sedan. Visade sig att han problem i ryggen, var...
Svar
6
· Visningar
1 127
Utrustning Ja, hur är de att rida i? Gärna ur dressyrryttarsynpunkt. Skiljer de sig mycket från de andra Countymodellerna? Är de kortare/längre...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: fjordtokan
·
Z
Utrustning Har mörkbrun häst och all utrustning är i mörkbrunt. Creme (stavning?) färgade ridbyxor samt handskar + kavaj. Dock svarta stövlar...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: zoowie
·
B
Utrustning hej flytta den gärna om den ligger fel. har ni oxå problem med att rampen är extremt hal eller är det bara jag? idag var den så hal...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: hannibal
·
Utrustning Vad kan vara rimligt att betala för att få med detta vid hästköp? * Ett mindre fint utetäcke som passar just nu * Ett fleecetäcke *...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: nyponros
·
Utrustning Finns här någon som har en sådan transport? Är intresserad av att köpa en ny 2003 med kombiramp och frontutlastning, hoppas någon kan... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
17 688
Senast: misen
·
Utrustning Ja.. Typ tredje tråden jag startar ang att transportera häst. Ena stunden har jag bestämt mig -En boj classic blir det. Men nu har jag...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: Sidekick
·
Utrustning Någon som har ett sådant? Jag beställde och fick hem mitt idag och är besviken över kvaliten:( Jag tycker ju att ett träns för 900...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: TinyWiny
·
I
Utrustning Har en äldre Bates Caprilli, undrar och hittar ingen info om de äldre sadlarna....
Svar
2
· Visningar
652
Senast: sissu
·
C
Utrustning Jag funderar på om jag ska testa att byta bett på min ponny igen. Han är en stark och pigg krabat som framför allt i hoppningen kan...
Svar
10
· Visningar
767
Senast: CORNHEAD
·
Utrustning Ja, vad har ni på era hästar nu när det börjar bli vår? Känns som att jag måste köpa nytt täcke då min häst har 300g inne...börjar bli...
Svar
7
· Visningar
859
E
Utrustning Ja, som rubriken säger, vilka snösulor tycker ni är bäst? Förra året gick min häst barfota hela vintern eftersom han inte reds, men nu...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: fjordtokan
·
B
Utrustning hej jag har sån dålig fantasi. :cool: jag har sådan lust att sy något till min polle och tänkte sy ett schabrak/vojlock men jag vet...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Gwaeron
·
Utrustning Min dressyr sadel ligger bra på hästen; Ligger i våg Djupaste stället på sadeln är djupast även på hästen Panelerna följer ryggen... 2
Svar
21
· Visningar
3 579
Senast: Kaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka