Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Var i Tingsryd idag och såg att Börjes har ytterligare en variant av bomlös sadel. Den ser mer ut som en Freeform (mycket stadigare än... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
17 919
M
Utrustning finns det några bra tips hur man kan se själv om sadeln ligger bra? Min häst har 2 sadlar en allround mot hopp o en dressyr...
Svar
15
· Visningar
4 674
Senast: makejo
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av den? Har precis testat min burk och lädret blev båda rent och mjukt, snabbt gick det också. :D Men... 2
Svar
21
· Visningar
2 267
Senast: Långnos
·
Utrustning Westernsadlarna av märket Big Horn är ju inte alltför ovanliga. Men jag tror bara att jag sett begagnade sådana till salu någon enstaka...
Svar
5
· Visningar
3 190
Senast: stallsporre
·
H
Utrustning Ni får flytta tråden (inte tag bort!!) om den ligger fel! vad använder man en kilklack till i sina ridstövlar, vart sätter man dem...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Hammond
·
Utrustning Någon som har en sån? Eller testat kanske? Vad tyckte ni om den? Till den ena hästen som hade en globus gloi innan som låg bra... 2
Svar
31
· Visningar
2 912
Senast: cikoria
·
J
Utrustning Min häst slänger med huvudet så fort man kortar tyglarna , börjar backa och trampa omkring , ställer sig nästa på bakbenen . har hat...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: fluffig
·
Utrustning Vad är det för märke igentligen? kvalite m.m. köpte en sån begagnad att ha till unghästen under inridning,och den ser jättefin...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Fibusen
·
Utrustning Är det någon som vet hur tjocka de är i storlek 9,5? De raka alltså :)
Svar
2
· Visningar
681
Senast: skojskrot
·
D
Utrustning Finns det? Har islänning så funderade på att hitta ett snyggt pannband och sprätta isär och sy på det på huvudlagsremmen.
Svar
16
· Visningar
1 861
Senast: incognito
·
W
Utrustning Idag efter att jag kommit tillbaka från ridturen på min medryttarhäst, såg jag till min "förskräckelse" att hon hade ett litet sår vid...
Svar
2
· Visningar
618
Senast: walli
·
Utrustning Är ryktborstar av svinborst hårda eller mjuka? Och hur är en rotborste i mexikanskt fiber? Har lyckats slarva bort alla mina...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Nitronom
·
D
Utrustning funderar på att köpa nytt träns till min bruna häst, skulle gärna vilja se lite bilder på era hästar. gärna bruna, men ni andra får oxå...
Svar
4
· Visningar
5 333
Senast: SweetBriar
·
Utrustning Hur är de här i storleken?? Någon som vet? Min häst behöver full på höjden(om ni fattar.;)) Och x-full runt om, speciellt i bak...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Frajda
·
Svar
55
· Visningar
6 633
Senast: SweetBriar
·
Utrustning Finns det sådana? Min häst hatar de höga som går över hasen och jag är dödligt less på att linda...
Svar
11
· Visningar
1 512
Senast: abbeli
·
U
Utrustning Håller på och letar ny bil... Vet ni om det finns någon fyrhjulsdriven bil som får dra 1500kg på B körkort?
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Ginne
·
Utrustning Söker smala bett i storlek 8,5 till 10,50, rakt och tredelat. Var hittar jag detta? :confused: Hittar bara bett som är 13-14 mm i...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: _Mimmii_
·
Utrustning Ja, precis som rubriken låter; Finns det pessoabett med rak mundel? Jag har en häst som ibland blir stark och på uteritter och jag...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Farle
·
D
Utrustning är dt tabacco, som färgen heter på sadelns vulster? har för mej att dt heter så, men den ljusaste färgen. funderar på att köpa lite ny...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka