Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har ni tips på ställen som säljer dressyrgjordar i färgen tabacco?
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Centaur
·
Utrustning jag och en i stallet ska till ullared och kolla på deras hästutrustning. någon som vet hur deras grejer är? billiga? bra? någon som har...
Svar
18
· Visningar
1 356
Senast: FadeAway
·
Utrustning Någon som har el. har ridit i en ? Funderara på köpa en till pållen då han troligtvis kommer muskla till sig lite så vill inte byta...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: urkella
·
Utrustning Jag letar utrustning åt ett shiresto - just nu är jag på jakt efter ett sidepull och en lädergrimma men det är massor av annan...
Svar
8
· Visningar
1 678
Senast: Pacific
·
Utrustning Ja, alltså á la TTEAM... För dem som inte läst boken så ska man alltså ta typ en benlinda som läggs runt hästens rumpa halvvägs mellan...
Svar
13
· Visningar
1 281
Senast: SusieQ
·
Utrustning Sitter och letar i sadeldjungeln och har då börjat fundera över hur omständigt det är att köpa tex en sadel från ett annat EU-land? Har...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: Fierezza
·
Utrustning I vilken internet butik kan man köpa kingsland varor? Någon där ute som vet?
Svar
2
· Visningar
730
Senast: valentine
·
Utrustning Någon som har några erfarenheter utav det Och vet nån vart jag hittar prisupgifter. Står ju inte på hemsidan :mad: Inte vad jag kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 192
Senast: Atlas
·
Utrustning finns det någon internet sida som säljer capones saker ..??? ha letat men hitta ingen , så e det någon som vet och kan ge mig...
Svar
3
· Visningar
648
Senast: MoQ
·
T
Utrustning Har tittat på väldigt många sadlar men tycker att kanalerna på de smalare bomvidderna är väldigt små. Knappt så att ryggraden får...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: teammalmgren
·
E
Utrustning Hej! Jag tänkte bara höra vad ni tycker om att handla täcken till hästarna! Själv så är jag en riktig "täckoman" som älskar att...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Eliza77
·
Utrustning Någon som vet hemsidor ssom säljer frackar, alternativt butiker i skåne?
Svar
6
· Visningar
1 661
Senast: panaccea
·
F
Utrustning Har precis "blivit" med bomlös sadel och har ingen som helst erfarenhet av bomlösa sadlar sen tidigare! Eftersom vi har haft problem att...
Svar
11
· Visningar
4 223
Senast: flisan100
·
E
Utrustning HEJ PÅ ER ALLA! Jag startar nu en ny tråd som handlar om olika stigbyglar då de flesta redan skapade trådar har verkat handla om...
Svar
4
· Visningar
1 623
Senast: Ryver
·
Utrustning Är i uppfrächningstagen och undrar om någon vet var man kan köpa dekaler typ hästsiluett eller liknande till tranportsidan ? Gärna typ...
Svar
4
· Visningar
6 376
Senast: Gizoba
·
C
Utrustning Vad tror ni om en Stubben Artus bom 32 till en häst som passar i prestige 35??? Min nya Butet med normal bom är nu för smal till...
Svar
3
· Visningar
1 665
Senast: FadeAway
·
F
Utrustning e de nån vänlig person som kan hjälpa mej att hitta nån bra affär/webbshopp där de finns shettistäcken som inte kostar lika mycket som...
Svar
1
· Visningar
705
Utrustning Snälla bukare, Bison är helt vilse o behöver lite hjälp :bow: Prestige bomvidd 34 ligger väldigt på honom, men utbudet är inte så... 2
Svar
38
· Visningar
2 225
Senast: Bison
·
Utrustning Nu är det såhär: jag är i stort behov av ett nytt träns till hästen, men hur mycket jag än letar så hittar jag bara träns jag vill ha i... 2
Svar
27
· Visningar
2 682
Senast: Ickiz
·
T
Utrustning Idag ringde jag Thorowgood i England för att höra vilken sadel det är Hööks säljer som sin T4 Griffin allround. De säljer Cobsadeln...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Julle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tjockistråden 4
  • Semestra i Norrland
  • Livskristråden

Hund, Katt, Andra Djur