Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Skulle ha en lite billigare dressyr sadel och thorowgoods nya t6 såg bra ut. Hästen har en av den äldre modellen nu. Men då finns den...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: clint Eastwood
·
Utrustning Undrar om det är någon här som känner till någon bra sadelutprovare i nordvästra skåne? super tacksam om någon kan tipsa mig
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Vili
·
Svar
2
· Visningar
543
Senast: FadeAway
·
N
Utrustning Jag undrar om den nya sadeln Whitaker Showjumper(Robert Whitaker) Märket är Thorowgood. Är bra el dålig? Den är kläd med mkt tålig...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: Jenny1
·
Svar
1
· Visningar
592
Senast: hopp_o_galopp
·
L
Utrustning Vet ni några hemsidor som har snygga träns utan aachen grimma till vettigt pris (300-500kr) 2
Svar
20
· Visningar
1 728
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har ju köpt mig en fux och funderar på att göra en beställning från Lillhästen. (Behöver reflexridtäcke bl a). Tänkte då också...
Svar
9
· Visningar
879
Utrustning Som rubriken lyder, vilket sadelmärke är detta? Om det har nån betydelse så sitter det på en ponnysadel av äldre modell Tacksam...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Egonson
·
Utrustning Har hittat en trane boogie i fint skick från -02 för 30 000 kr. Verkar vara ett bra pris. Det finns dock inte så mycket info på nätet...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Egonson
·
Y
Utrustning Solen strålar på som bäst nu, men jag känner på mig att vintern snart kastar sig över oss och då behövs ju rejäla kläder för att klara...
Svar
1
· Visningar
566
Senast: lotta_8202
·
Utrustning Någon som vet om de är lika i bommen? Har länge sökt efter en Kentaur hopp,men ej lyckats och har nu fått napp på en Pfiff Gotthard...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: MoQ
·
T
Utrustning Jag letar efter ett combitäcke eller liknande att sy fast en BoT pad i, nån som kan rekomdendera nåt? Skulle vilja kunna lägga på det...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Centaur
·
F
Utrustning Hej alla! Jag har en ungdomlig valack på 18 somrar :smirk: som går med dito ungdomliga valackar i hagen, mycket bus och lek blir det...
Svar
8
· Visningar
1 015
Senast: Mitrolle
·
A
Utrustning Någon som är bra på de där med att mäta med ståltråd? , var in till hööks igår och hon sa någonting om att mäta med ståltråd men hade ej...
Svar
1
· Visningar
669
Utrustning vilka har erfarenhet av att rida på sidepull? Hur tycker ni det funkar? Skulle vara kul att prova.. Se hur hästen funkar utan bett. 2 3
Svar
59
· Visningar
3 227
Senast: *tove*
·
P
Utrustning Har en Star Trekk Comfort men fungerar på att byta till ST Espaniola. Fått för mig att den är stabilare att rida dressyr i, men också en...
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: Flyger
·
Utrustning Vart helkär i en kompis barabacka sadel som hon har till sitt kallblod å tänker kanske köpa en den e super härlig å sitta i me fram å...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Thora
·
Utrustning På måndag ska jag och en kompis åka upp till Börjes. Vi har aldrig varit där. Är det stort? Har dom allting i affären som dom har i... 2
Svar
35
· Visningar
2 636
Senast: Pazuzu
·
S
Utrustning Har fått nos på en i stort sett ny och komplett Stübben Tristan som blivit kvar i ett westernstall, sadeln ska säljas för 3500:- Tyvärr...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: MoQ
·
E
Utrustning Vad är skillnaden mellan elastiska o stumma lindor?
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Ekkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka