Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Igår var jag i Falsterbo och jag provade då flera olika säkerhets-västar. Jag har haft min gamla väst länge, men nu börjar jag växa ur...
Svar
3
· Visningar
650
Senast: Juniib
·
D
Utrustning Var in på Sprengers hemsida och såg att de hade ett par ledade stigbyglar med fästet för siglädret är samma som på islandsstigbyglar...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: diny
·
S
Utrustning Vad tycker ni om den sadeln ? Har tänkt köpa en sådan, en bekant var upp och provade sin, och den passade bra :)
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Sharp__
·
A
Utrustning Innan hösten hade vi tänkt att investera i en ny sadel, egentligen är jag jättesugen på en Equipe men har hört att de ligger bäst på...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Nikkis
·
A
Utrustning jag har gått ner mig i sadel träsk! Så därför tänkte jag att jag hör med er här inne istället innan jag köper på mig nått skit. Har...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: ujent96
·
Utrustning Eftersom jag är ganska handikappad för tillfället efter att ha blivit brutalt avslängd av min rodeo-häst, och knapt orkar gå ut i köket... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 063
Senast: Sorbe
·
Utrustning NI som är bekanta med dessa märken och kanske vet lite mer får gärna berätta. Det är ett gäng sadlar jag undrar värdet på samt...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: Miagi
·
Utrustning Fick min repgrimma från hööks idag.. men undrar om dom ska vara så stora över nosen som den är ? vet att dom är större än vanliga...
Svar
12
· Visningar
886
Senast: urkella
·
E
Utrustning Hej. Tänkte bara höra hur ni tycker att börjes tingsryd kvalité är på ridutrustning? Sadlar? träns osv.? 2
Svar
31
· Visningar
3 465
Senast: BoosDollarGirl
·
N
Utrustning När jag rider, glider sadeln bakåt. Det är en islandssadel. När jag hoppar och galopperar glider den, får hoppa av flera gånger och...
Svar
6
· Visningar
693
Senast: Tandros
·
Utrustning Just som rubriken talar om så vill jag se bilder på hur era västar sitter. Och berätta gärna hur tight de sitter i midjan... 2
Svar
39
· Visningar
2 552
Senast: Oktober
·
K
Utrustning Hej hej! Nu blir jag väl utskrattad men den risken tar jag! Frågar man inte så får man inget veta. :) Ser ibland att vissa här...
Svar
11
· Visningar
961
Senast: palle
·
Utrustning Jo, det är såhär att min älskade lilla Ådi(Audi) från 1985 gick igenom besiktningen efter ett litet besök hos läkaren...hehe... Och...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: Novelette
·
L
Utrustning Min ponny får skavsår av alla boots bak, men oftast inte fram. Någon som har tips på vad man kan göra? Jag har provat hur många par som... 2
Svar
21
· Visningar
1 864
Senast: Leoni
·
Utrustning Var och kollade på sadlar idag och hittade en jättefin jätteskön wintec wide som jag tror kan passa pållen. Med utbytbara koppjärn...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Egonson
·
Utrustning Jag har ett fullblod som är fruktansvärt irriterad över alla bromsar, knott och andra insekter som biter honom. Har nu bestämt mig för... 2
Svar
21
· Visningar
2 571
Senast: Tappsveden
·
L
Utrustning Finns det någon snygg personbil som får dra över två ton med e-kort? Subaru verkar ligga på 2 exakt, men hur är det med xc70 t.ex? Någon...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: louie lee
·
M
Utrustning Har läst en massa trådar om de ledande stigbyglarna, och alla rekommenderar dom varmt, för de är t ex så fotriktiga. Själv har jag...
Svar
11
· Visningar
2 180
Senast: MissCrazy
·
G
Utrustning Hej! Min häst och jag har innan haft ett vanligt 3-delat, men sen provade jag ett sweet Iron/kopparbett. Det fungerade bättre...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Vannie
·
M
Utrustning Fick hem h**ks nya katalog idag och hittade en massa saker som jag vill ha. Jag hittade deras nya dressyrsadel i syntet från CH. Den... 2
Svar
37
· Visningar
2 809
Senast: Vannie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka