Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Vart och vilka märken har produkter med marinblå/gul resår? Vet att GG har det, supersnygga! Men det borde finnas några andra? Ska... 2
Svar
29
· Visningar
1 601
Senast: Onward
·
M
Utrustning Vilken är den dyraste hästprylen du sett nån gång? Alltså grimmor, grimskaft, träns, täcken, benskydd osv. EJ sadlar och transporter! 2 3
Svar
49
· Visningar
3 832
Senast: __Stilett__
·
Utrustning Kom att tänka på en sak. Jag har equigards heltäckande skydd på frambenenmenborde man inte kunna ha samma bak? Dom är väldigt flexibla...
Svar
4
· Visningar
591
Senast: heylan
·
Utrustning Någon som har det ? Finns längst bak i katalogen. Är ni nöjd med det isåfall ? Jag rider min häst med hack men skulle vilja pröva något...
Svar
13
· Visningar
1 884
Senast: sara_star
·
Utrustning Jag har ett träns jag köpte på Granngården, GlenGordon Winner stod det på lappen, tobaccofärgat...
Svar
6
· Visningar
1 341
Senast: CHW
·
D
Utrustning Vad är 30 respektive 31 i bomvidd? Alltså är det typ normal, vid etc.
Svar
7
· Visningar
766
Senast: Don_93
·
Y
Utrustning Vilken typ av bett har ni på era hästar och varför? Själv har jag 3 delat eftersom en av mina pållar inte går att rida på vanligt 2...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: Ek3n
·
K
Utrustning när det gäller hoppning.? Är sugen på att köpa en ny men vet inte vilken... rider för tillfället i en Legend, har även en stübben men... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 262
Senast: Ellen85
·
T
Utrustning Hej! Jag skulle vilja veta om det är en rak eller välvd bom i den.. Så är det nån som vet så.. :idea: /Terese
Svar
1
· Visningar
1 155
Senast: tiba
·
H
Utrustning vad kostar dom på granngården? någon som vet? köpte en begagnad för 75 spänn (!) och den andra hästen har blivit så avis så han måste...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: horsemaniac
·
Utrustning Jag behöver hjälp!! Jag har beställt varor från equinet.nu... men dessa varor har inte dykt upp än:mad: (efter 14 arbetsdagar...skulle...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Lemieux
·
F
Utrustning Hoppas att det här inte ränknas som reklam! :o Är det någon på buke som har erfarenhet av sabre's läder och produkter? Tycker att de...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Targa
·
L
Utrustning Behöver man betala nån tull eller moms eller nåt sånt om man beställer utrustning från tex England?
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Elektron
·
Utrustning :angel: På Eurohorse köpte jag Catagoskydd tänkta att ha som tävlingsskydd men som det ser ut just nu så verkar jag aldrig komma iväg...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: EmelieR
·
Utrustning Har en sadel som inte sitter helt ok utan skulle behöva "fylla ut" lite fram ,inte vid manken utan strax under.( Äsch vad svårt det ska...
Svar
8
· Visningar
943
Senast: skogstomten
·
Utrustning Någon som har koll på vad JW brukar landa på för pris under mässor o dyl?
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Salinero
·
M
Utrustning när vi pratar om bäcken och händer och sittben och hans moster så får vi inte glömma SADELN i sammanhanget. Med en sadel som stör hästen...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Susan
·
L
Utrustning .. är det någon här som har Petrei Anky stövlar? Vart finns dom att köpa egentligen? Vad trycker ni om dom vs Cavallo Piaff?
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: Salinero
·
J
Utrustning undrar vad märket heter, eller vad det är som har ett S högt upp på skaften, priset ligger på ca.2500:- beror ju lite på hur man bor och...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: jagvillvaraifred
·
Utrustning Efter att ha varit på kurs och fått reda på vilken typ av gjord jag ska ha till pålle med klotrund rygg så är jag på jakt efter en...
Svar
16
· Visningar
2 136
Senast: sissu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur