Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning på en redan köpt grimma. ´kan man göra det. grimman i fråga har redan en mässingsplatta. kan men lkämna in den nån stans? vet nån nåt...
Svar
3
· Visningar
1 293
Senast: pinky
·
R
Utrustning Jag undrar vad ni har för pad till era bomlösa? Era rekomendationer. Har haft en horsesaver från källqvist som inte var bra. Vill nu...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: GloriaOrion
·
Utrustning om era inköp under gbg horseshow. Så fyll på samtliga inköp, om artiklar, priser, övrig info och inköpsställe i denna tråd! :bump: Så... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
16 772
Senast: ponnymamman
·
Utrustning På h*stbiten är dessa införda under allround och ingen text finns så nu undrar jag; är silver mot dressyr och gold mot hopp? Och en...
Svar
16
· Visningar
4 159
Senast: supergladis
·
H
Utrustning Har köpt egen häst och hittade en sadel som passade fast i allround mot hopp. beställde därför en allround mot dressyr. sadeln är en...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Freja_
·
C
Utrustning Jag har länge funderat på varför hästen min gapar & skakar på huvudet vid ridning, tänkte att det måste ju vara något som är fel! Men...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: FT_ryttare
·
Utrustning Hur får man reda på vilket märke det är? Inköpt på odal/granngården för 2-3 år sedan. Nypriset var 2000:- Inte märkt nånstanns men...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: FadeAway
·
T
Utrustning .. av vilken anledning sitter plattan där?
Svar
15
· Visningar
1 575
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Hej! Jag har köpt ett begagnat Shires-regntäcke. Det var nytvättat när jag fick det och läcker tyvärr som ett såll :smirk: . Tyget är...
Svar
7
· Visningar
4 302
Senast: Denver
·
W
Utrustning NÅGON SOM VET VAD DET MER EXAKTA NYPRISET ÄR PÅ EN PESSOA "DON NECO"? (FLATBACK HOPPSADEL):bump:
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: Whitaker
·
W
Utrustning Hej!:bump: någon som har haft samma problem? När man skall backa och det är i uppförsbacke så trycks draghandsken ihop och släpet...
Svar
17
· Visningar
1 997
Senast: Wilden
·
P
Utrustning Jag har en Stubben Sigfried II flatback normal bomvidd 3 år gammal jättefin sadel. Den har legat jättebra på hästen fram tills nu. Hon... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 088
Senast: flashlight
·
P
Utrustning Någon som har Regents ridstövlar? Vad är det egentligen för ridstövlar som är "inne" just nu?
Svar
2
· Visningar
1 532
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning panik.. jag insåg idag att jag inte har några ridbyxor som man kan visa sig offentligt i... de ena paret är ca 14år, gröna manchester å...
Svar
16
· Visningar
1 225
Senast: Salinero
·
A
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister Jag är...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Halvblod_Rider
·
M
Utrustning Funkar det? Om någon har det, har ni bilder att visa? Ska köpa en wintecsadel och för att komma undan lite billigare ska jag... 2
Svar
36
· Visningar
2 538
Utrustning Såg på Griffins hemsida att de har Cob sadlarna upp till storlek xx-vid, men på Hööks så har de ju bara upp till x-vid. Så frågan är var...
Svar
9
· Visningar
975
Senast: sissu
·
Utrustning Någon som har Henri de Rivels dressyrträns? Vad gick det på och var köpte ni det? Hur är kvalitén, är ni nöjda med det? Passformen? :)
Svar
2
· Visningar
798
Utrustning Är det här Villes boxskylt? :) Vad fin den var! :)
Svar
7
· Visningar
1 215
Senast: Breccia_
·
T
Utrustning Vill se en som sitter perfekt? Har kollat olika webshoppar de flesta sitter olika tycker jag.
Svar
11
· Visningar
1 333
Senast: Tiggertjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka