Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Jag har funderat på att skaffa en barbackasadel, men undrar om det verkligen är värt att köpa en sån, det är ju ganska dyrt och så...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: fjordinghanna
·
Utrustning Den nya sadeln kom i Torsdags och jag var minst sagt nyfiken när jag red ut på den i går. Sadeln i fråga är en begagnad Freeformsadel...
Svar
14
· Visningar
1 176
Senast: Bewelinn
·
B
Utrustning Har en Källquist Olympic dressyrsadel och jag har köpt den begagnad för ett par år sedan. Har aldrig sett någon mer med den sadeln än...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: Bellapops
·
J
  • Låst
Utrustning Är det någon fler som detta hänt för? Skapat en tråd och sen finns den inte längre..? skulle in och kolla om jag fått fler och nya...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Boj
·
B
Utrustning Jag håller på att leta efter en sadel till min nya häst. Den jag fick med till henne var för stor, gled fram på bogen på henne. Och min...
Svar
11
· Visningar
1 254
J
Utrustning Är det fler än jag som aldrig hittar den perfekta ridbyxan...antingen har dom för långa ben...eller midjan under armhålan ..... eller... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 854
Senast: jjeg
·
M
Utrustning Har funderat så smått på att beställa en Trekker Dressage från hästlycka.se men jag undrar lite om någon beställt från henne? Hur är... 2
Svar
22
· Visningar
2 370
Senast: Tappsveden
·
Utrustning Hur är det i storleken? I kvaliten? Tycker ni att det är prisvärt? :angel:
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Centaur
·
R
Utrustning Jag har problem med min pad till den bomlösa. Den panel som finns på höger sidan flyttar sig efter en tids ridning. Så det känns som om...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: mizz
·
M
Utrustning imorn kommer en sadelutprovare ut till mej, e tok sugen på en henri de :love: revel dressyr sadel... men min fråga är.... ngn som...
Svar
2
· Visningar
1 597
Senast: lill_flesky
·
Utrustning Sökes: Hoppsadel med bred midja. Prisklass 15-25000. Kvalitet är viktigt. Bör vara i storleken runt 18" i sitsen. Till en rätt rund och...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: Centaur
·
Utrustning hur mäter man för att få fram måtten på sadlen? ska sälja en gammal hoppsadel o skulle behöva veta, bilder kommer sen..
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Valencia
·
Utrustning nån här som testat ponnyprakts barbackasadlar????:) bra...?:love: dåliga...?:mad:
Svar
6
· Visningar
859
Senast: vilse
·
K
Utrustning Hej har en Arab som jag har ett helvete med täcken till. Jag har väldigt lite täcken på henne men nu ska hon börja gå på lösdrift och då...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Mitrolle
·
T
Utrustning Hej! Hur gör ni ren era wintec sadlar?:confused: har bra tips?? Det är ju inte läder :mad: Låt höra nu :d
Svar
2
· Visningar
1 204
Senast: Geisli
·
M
Utrustning Hej! Tänkte att vi kunde samla alla som gjort egna sidepull eller dyl i denna tråd..? Gjorde ett eget idag, och det fungerade till min...
Svar
5
· Visningar
2 098
Senast: diabla
·
F
Utrustning Kan de i storlek pony tänkas passa minihovar? :confused: Han har himla små och söta tassar :love: Någon här som har dem till minisar?
Svar
10
· Visningar
1 573
Senast: Geisli
·
Utrustning Jag har ett svart märkesträns med vit fodring. Jag använder detta kanske 5 gånger i veckan och det blir rätt smutsigt fort eftersom...
Svar
12
· Visningar
909
Senast: suisyola
·
Utrustning vart finns det att få tag på långa dressyrgjordar? har köpt en bomlös från börjes o köpte med en gjord på 70cm men den var aldeles för...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: Bison
·
A
Utrustning Man får ju inte ha blinkers när man tävlar, men vad är blinkers? Är det typ blinkande saker eller?
Svar
1
· Visningar
777
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka