Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Jag har i samband med köp av en ny häst blivit tvungen att inse att min högt älskade Morris & Nolan dressyrsadel inte passar nya totton...
Svar
10
· Visningar
1 573
Senast: Katinka
·
C
Utrustning Nu har jag bestämt mig för en bomlös dressyr sadel. Jag har bestämt mig för ST Dressyren för att det verkar vara den enda som ser ut som...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: mahlmt
·
J
Utrustning Vi har nu bestämt hos för att köpa en ny transport, en boggie. Vill gärna ha en med sadelkammare och klädkammare.. Har funderat på...
Svar
3
· Visningar
1 514
Senast: NovaAngel
·
Utrustning Jag har en sån sen 1 år tillbaka. Men har fortfarande inte kommit på hur jag ska fästa den i täcket!! Det finns ju inga ringar på...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: FT_ryttare
·
B
Utrustning Jag ska köpa en ny hjälm och tävlar i dressyr... De där hjälmarna med lufthål, ser de bra ut att rida med på en dressyr tävling? :smirk...
Svar
14
· Visningar
4 190
Senast: MizSaab
·
H
Utrustning är det nån som har det? är det bra?:bow:
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: hampis
·
J
Utrustning Om man köper en ny sadel på exempelvis hööks,tror ni man får prova den på hästen, och om den inte passar, lämna tillbaka den och få...
Svar
11
· Visningar
1 981
Senast: TinyWiny
·
S
Utrustning Vart kan man hitta billigaste Eskadron?! Helst i Stockholmsområdet, då det nog blir dyrare om man måste skicka (bor i Stockholm). Fram... 2
Svar
30
· Visningar
2 178
Senast: Sandra S
·
M
Utrustning Vad har ni för träns till er islandshäst? Jag fick "ärva" :smirk: ett träns till min nye häst men jag ska "uppgradera" mig lite... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 398
Senast: marijaa
·
Utrustning om vad ni tycker o tänker om dom och om ni tycker dom har fungerat.
Svar
9
· Visningar
834
W
Utrustning Erfarenheter? Plus och minus? :)
Svar
13
· Visningar
3 487
Senast: MiaMaria
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm men alla hjälmar jag provat hitills är så jä**a höga. Man ser ju ut som ett ufo i dom....... Finns det...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: Buttercup3
·
Utrustning Ibland ser man tävlingshästar som är väldigt blank på hovarna. Förstår att de finns massa knep om oljor o grejjer. Men har även...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: FT_ryttare
·
P
Utrustning Letar med ljus o lykta efter chetaks gjord! eko i växjö hade den innan, men inte nu längre :( den hade många inspänningsmöjligheter o...
Svar
11
· Visningar
5 126
Senast: piggis_83
·
Utrustning har så svårt att hitta någon riktig fin färg på schabrak till min musblack Någon som har lite tips? :bow:
Svar
5
· Visningar
1 097
Utrustning En till, men jag är lite nyfiken... Fick hem min för någon vecka sedan och har ridit ett par ggr i den och fått den att ligga bra och...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Gullan86
·
Utrustning hur ska ett sidepull sitta egentligen? jag trodde att jag hade ett hum om det, men det var innan jag kom hem med mitt egna och testade...
Svar
4
· Visningar
888
E
Utrustning Mina mountain horse ridskor blir jättesmutsiga efter bara ett litet tag i stallet.. Speciellt nu då det är väldigt lerigt i hagar osv...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: overtyre
·
Utrustning Någon som har Kavalkad vojlock? Vad tycker ni om den ?
Svar
1
· Visningar
1 081
Senast: piggis_83
·
Utrustning jag ska köpa ett svett-täcke till min lille pålle, fleece är ju inte så där underbart året om. valet står mellan; Rambo Cotton... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 778
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka