Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har precis köpt en dressyrsadel, en prestige hippos dressage. Den är beg. men i mkt fint skick, ej det minsta sliten. Hur underviker... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 434
Senast: marijaa
·
K
Utrustning Någon som vet en bra, billig tömkörningsgjord? Den får vara i vilket material som helst, viktigast är att den har någorlunda bred...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: piggis_83
·
S
Utrustning Jag funderar på vilket bett som är lämpligast att använda till en unghäst. Vanligt två/tre-delat tränsbett är väl standard, men jag har...
Svar
13
· Visningar
1 530
Senast: Buttercup3
·
Utrustning Nu vill jag höra lite av era erfarenheter av Harry Dabbs "True Britt".. Hur är den att rida i? Vad för typ av hästar brukar den ligga...
Svar
3
· Visningar
991
P
Utrustning Jag har en dressyrsadel till min häst av storlek 17 tum. Nu är det så här att jag har funderat om den är för liten åt mig i sitsen. Då...
Svar
2
· Visningar
681
Utrustning Fattiga jag vill desperat ha sadel till min häst. Väldigt sugen på bomlöst, kikat lite på Börjes bomlösa.. ev värt att prova. Men...
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: Septicemia
·
E
Utrustning Undrar om någon har erfarenheter av Wintec Isabell sadel ? Skulle vilja veta både för och nackdelar.
Svar
3
· Visningar
758
Utrustning Funderar lite smått på att införskaffa en ny ridhjälm. Har ju trots allt ridit i min gamla wembley i väldans många år nu, och den är...
Svar
7
· Visningar
3 070
Senast: Fjordlover
·
T
Utrustning vet någon var man kan köpa svart träns med vit alt.någon annan färg på flätningen på pannbandet o nosgrimman???? ant.på postorder...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Tootsie686
·
Utrustning Vart kan man köpa snygga pannband i x-full? Inga med stenar eller så utan snygga i läder. Kanske med bredare mittdel, v-format o dyl... 2
Svar
22
· Visningar
3 643
Senast: satanic
·
Utrustning Någon som varit och känt på dem? Ser ju ganska plastiga ut, men jag vill ju ha den färgen och priset var ju okej. Ska ha dem till min...
Svar
16
· Visningar
1 183
Senast: Felway
·
Utrustning ... nån som testat dessa och kan uttala sig om kvalitet, passform och liknande? Jag velar lite, angående dessa eller NEW.. skiljer ju...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: Thera
·
Utrustning Hur tycker ni den sadeln är? Vilken typ av häst passar den på? Har fått erbjudande att köpa en sådan nämligen och ska pröva den på...
Svar
5
· Visningar
1 394
Senast: sannaaah
·
D
Utrustning Hej! Fick just hem Waldhausens katalog och fick syn på 2 bettlösa varianter jag aldrig sett förut. Har ni? Happy Wheel ELT...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Matilda_o_Bonita
·
B
Utrustning Hej Jag funderar på att köpa ett 1,5 hästars Ifor Williams och skulle vilja höra vad ni som har ett tycker om dem. Jag har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 951
Senast: Bogart
·
Utrustning var finns det, förutom börjes? horze har finntacks täcke, så det funderar jag på. men finns det fler ställen på nätet där detta säljs...
Svar
13
· Visningar
901
Senast: suisyola
·
Utrustning Vilken typ av häst passar den på ?
Svar
3
· Visningar
998
Senast: Centaur
·
Utrustning Har precis ringt o sagt att jag vill köpa det:bump: Ett trane -95 boggie, sommar o vinterhjul, fint både utvändigt och invändigt, för...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: MoQ
·
M
Utrustning Jag ska köpa ett JW schabrak på skandinavium och undrar då vilken färg:confused: Hästen är cremello dvs gulvit med blåa ögon. Han har... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 263
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Enkel fråga. Har letat en hel del efter en tweedkavaj, men hittar inte det någonstans. Var ska jag leta?
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka