Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Min häst (ett halvblod) har en låg och bred manke och en platt och rak rygg. Jag har mao väldiga problem att hitta sadlar som passar...
Svar
18
· Visningar
3 114
Senast: bigganl
·
Utrustning Jag har nu en dressyr sadel i Albion, men har endast denna sadel. så när jag rider ut får jag korta lädrena och det blir lite obekvämt i...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Centaur
·
R
Utrustning Nu är det så att jag ska sy ett schabrak åt min medryttarpålla ! Vad ska man ha för sorts tyg ? Har hittat ett fruktansvärt snyggt...
Svar
12
· Visningar
3 275
C
Utrustning Såg detta på mässan och tycker att det verkar käckt :idea: Nån som vet hur det funkar eller har några erfarenheter av den? Såhär...
Svar
19
· Visningar
2 111
Senast: C_V_B
·
Utrustning Ja vad har ni för åsikter om de sadlarna? Eller prestige sadlar övht? Tror ni att en 17", 36:a skulle passa på Den här hästen...
Svar
10
· Visningar
1 833
Senast: Docka
·
L
Utrustning Jag undrar om nån har några tips på snygga dressyrhjälmar, eller hjälmar överhuvudtaget men jag vill inte ha nån rymdutstyrsel så jag...
Svar
9
· Visningar
1 400
Senast: Buttercup3
·
K
Utrustning Pratade med en sadelförsäljare som anonserar att hon är sadelmakare ang sadlar med trasig bom och sned bom. Frågad om hade fått in någon...
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: palle
·
T
Utrustning Hejsan! Jag behöver lite råd ang bettlösaträns. Vill ha ngt som är milt, vill ej ha hackamore, har för mig att det är skarpt... 2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: tuffer
·
Utrustning och kan säga något om hur de är? Var in på H**ks och kände på dom och de kändes bra iaf.. och tyglarna...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: domino
·
Utrustning Vill gärna ha lite åsikter om denna jacka! Tycker den är så fin. Men är den fodrad eller inte? Står att den har polyester foder, men det...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Chili
·
C
Utrustning Varför e dom flesta täckerna vit/beige innuti det är en fråga som jag har funderat på länge.. Varför är det så? Tacksam för svar...
Svar
11
· Visningar
879
Senast: Charlie-Boy
·
Utrustning Är det någon som vet ungefär vad det kostar att byta en yttervägg på ett plyfasläp? Då menar jag vad det kostar när man lämnar in det...
Svar
1
· Visningar
847
G
Utrustning Nu har jag äntligen fått tag på en förbygel. Eftersom jag jobbat hela helgen fick några i stallet i uppdrag att köpa en åt mig på...
Svar
7
· Visningar
1 270
Senast: LitenSnigel
·
Utrustning Jag undrar om pannremmen på huvudlaget egentligen har nån funktion?? Grimmor tex sitter ju kvar utan pannrem menar jag .. Jag... 2
Svar
21
· Visningar
3 077
Senast: Matilda_o_Bonita
·
H
Utrustning Jag måste bara få fråga är det någon mer än jag som avrit med om att de kollat golvet på besiktningen? Förut har de aldrig gjort det...
Svar
19
· Visningar
1 267
Senast: Ickiz
·
F
Utrustning Det ska min prinsessa ha i sommar! Krav; *regntätt *uv-skydd *måste finnas med huva till *MAGSKYDD, EXTREMT VIKTIGT! måste...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: Ickiz
·
E
Utrustning jag har hand om en häst som skadade sej fö några år sedan. fick bland annat knacka en kota rätt om jag inte minns fel.. hon har fått...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: eriica-o21
·
Utrustning Någon som har den hjälmen vad tycker ni om det? 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 361
Senast: Josephine
·
S
Utrustning Har en barefoot, Hur ska man sköta den??:o ;) Red en dag när det regnade och sadeln blev grå och fick gråa ränder:crazy: Vad är det...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: silverblom
·
R
Utrustning Nu har jag ridit ett antal gånger med min knights bomlösa o equlizer pad men så gott som varje gång så hamnar sadel åt höger. Från...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: CK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka