Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Nu vill jag ha svar på en fråga som inte finns besvarad i tidigare bomlösa trådar (inte för att jag har lusläst alla iof) -Kan ST...
Svar
8
· Visningar
998
Senast: hubinette
·
C
Utrustning fick nyss bladet från netto & på ena sidan såg jag att dom hade ridbyxor att sälja, kanske inte sådär super duper braig kvalité på dom... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 873
Senast: Ava22
·
F
Utrustning Vill jag OCH mina hästar ha... Med hals, helhals! Fodrat, kanske 100-200 gram. Och så vill de kunna röra sej! Och det ska...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Centaur
·
Utrustning så var de dags för gbg horseshow, å denna gången SKA ja dit!!!:bump: och nu söker jag hjälp hos er ytterst modekunniga och heeelt... 2
Svar
31
· Visningar
2 029
Senast: Halvblod_Rider
·
D
Utrustning Jag har något som jag skämms så otroligt mycket över. Jag hade en sadel till mitt russ som jag fick med när jag köpte henne. Jag red i...
Svar
15
· Visningar
1 205
Senast: flashlight
·
A
Utrustning Hade en känd sadelprovare ute i helgen på clinic loch han inspekterade min häst. Har ett arabsto i ponnystorlek som är super på att... 2
Svar
31
· Visningar
2 461
Senast: Emma H
·
F
Utrustning Och inte till överpris helst *ler*
Svar
3
· Visningar
752
Senast: skogersson
·
C
Utrustning Tänker ta BE-kort under sommaren. Måste man ha en handledare om man ska köra upp som privatist? Om Körskolan är handledare, måste man då...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Carrielaine
·
O
Utrustning Är det någon som vet om Amigos transportskydd håller måttet, det vill säga har bra kvalitét, passform och så vidare? Eller är det bättre... 2
Svar
23
· Visningar
4 673
Senast: lill_flesky
·
Utrustning I dag var vi på mässan i GBG och tittade på alla vagnar. Nu köpte jag en ny vagn . Hoppas det bli ett bra val... 2
Svar
31
· Visningar
2 060
Senast: mimus
·
Utrustning Köpte en sadelgjord på Börjes på Eurohorse igår. Var lite tveksam med längden men frågade och jag kunde skicka upp den till dom om den...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: Freja_
·
B
Svar
23
· Visningar
1 483
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av ridning på detta bett som kan säga vad som är possetivt/negativt med det? :p
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Ämelie
·
G
Utrustning Hmm är ju inte direkt haj på små hästar i storleksväg men nu har jag skaffat en på foder som jag ska köra in och så mkt har jag kommit...
Svar
16
· Visningar
961
H
Utrustning Jag funderar på att investera i en ny ridhjälm då jag nu har haft hööks ventilationhjälm ett bra tag, någon som har några bra tips om...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Halvblod_Rider
·
H
Utrustning Vad är det för skillnad på ett rakt bett med fasta ringar och ett med "vanliga" löpande ringar. Är det bara det att man får mer häv...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: mazarein
·
S
Utrustning Ska köpa en ny hjälm nu och vill ha en med läderband. JW hjälm har resten av stallet, så jag vill ha någon annan. Vad finns det för...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Nyrelski
·
P
Utrustning hejsan! Detta är en sak som jag har tänkt på länge. Varför är de flesta täcken vita innuti!?:confused: :( Det är ju så dumt, för all...
Svar
17
· Visningar
1 012
Senast: Horsen
·
M
Utrustning Heyzan Sveyzan alla glada hästfreak! Vad ska ni köpa på eurohorse? Jag e så himmla nyfiken!! Svara på detta så får ni veta vad jag... 2
Svar
26
· Visningar
2 004
Senast: **Lina**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka