Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Det är som sagt alltid något som är problematiskt när man har häst, man verkar aldrig få medvind. Såhär är det iaf, har skrivit det i...
Svar
11
· Visningar
1 026
Senast: cactuspower
·
Utrustning Ja, varför? Nu vill jag inte ha några svar som att det är för ryttare som inte kan rida och som är lata. för det kan det ju knappast... 2
Svar
26
· Visningar
1 933
Utrustning Nån som har sadel därifrån? Vad tycker ni? vad var bra resp dåligt? Varför? Vad har ni för häst? Funderar på bomlöst till Moses... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 551
Senast: Egonson
·
B
Utrustning Någon som vet vad jacson´s "transportskydd lyx" kostar? Såhär ser dom ut :d transportskydd
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Josephine
·
Utrustning Hej! Vad kostar Kjällquist's Protector Action Senskydd ungefär? Köpte ett par begagnat och dom passade pållen så himla bra, men nu är...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: cactuspower
·
K
Utrustning har kollat runt på hästaffärer och ridsport salu sidor men hittar inte vad jag söker.. ett Ponny hackamore med läder ist för...
Svar
11
· Visningar
1 126
Senast: krullidutt
·
Utrustning ja, ni ser frågan.. har funderingar på att hyra släp på hästens nuvarande hemort och köra hem och lämna släpet här, men vilka hyr ut...
Svar
2
· Visningar
1 443
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Ska ha en M&N hoppsadel, den har färgen "fudge", och nu undrar jag vilka märken som har en liknande färg på sina träns? Vill helst inte...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: Egonson
·
M
Utrustning Hej jag undrar vart man kan köpa bra tyger på internet=)) Fast de e nog bäst att lyfta på rumpan å gå till affären;) men va för...
Svar
18
· Visningar
5 003
Senast: Ynthe
·
M
Utrustning Jag har glömmt bort adressen till en hemsida där dom bara säljer Horseware grejor!! det är nån gård!! e det nån som kan hjälpa mig?
Svar
1
· Visningar
543
Senast: EmelieR
·
Utrustning Någon i detta avlånga land som vet var man får tag i en svart förbygel med martigal, som har resår i själva martingal delen. Alltså i...
Svar
12
· Visningar
916
Senast: Ynthe
·
L
Utrustning Hur ska man veta hur stort bett hästen behöver? Vad är normalstort för en ridhäst som är normalstor (cirka 165 cm)?
Svar
12
· Visningar
12 245
Senast: ann80
·
B
Utrustning Är det tillåtet att andvända sig av tredelat bett på 3-års testet??? :confused:
Svar
1
· Visningar
566
Senast: Hot Shot
·
O
Utrustning Jag känner för att se era hästar med lite "söta saker" på sig. Såsom helt rosa utstyrsel, en grimma med texten "Envis", ett löv på sig... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 513
Senast: Molvi
·
M
Utrustning Ja vart hittar du en bra, den ska vara väldigt tjock till ett bra pris? Vet att dom kostar en del, men vill verkligen då ha en som är... 2
Svar
27
· Visningar
2 523
Utrustning Efter mycket velande hit och dit så tänkte jag nu höra vad ni tror. Vilken dressyrsadel/modell skulle kunna tänkas passa denna profil...
Svar
3
· Visningar
781
Utrustning Så idag fick jag äntligen min säkerhetsväst. Måttbeställd och hela köret. Men när jag provade den så blev jag lite tveksam. Den var...
Svar
18
· Visningar
1 073
Senast: Panikie
·
R
Utrustning Har länge funderat på att köpa vita veredus piaffe skydd. Ni som har de är de bra och varför? Hoppas ni förstår min fråga :bow:
Svar
16
· Visningar
4 737
Senast: Breccia_
·
Utrustning Alltså, långa på bakbenen. Hör olika saker hela tiden. Bra eller dåligt? För/nackdelar. 2
Svar
29
· Visningar
2 924
Senast: Miagi
·
R
Utrustning Är det någon här på buke som har Horsewares täcke Rambo Supreme Turnout? VAd har ni att säga om det och vad för häst/-ar har ni? Är...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: The_grinch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka