Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad har ni för stövlar att hoppa i? Funderar på dessa: Sergio Grasso - Bergamo 2
Svar
26
· Visningar
2 269
Senast: Salinero
·
Utrustning Har en equipe sadel som behöver stoppas om, är det bara de i Italien som kan göra det, eller kan även tex Mustang här i Sverige fixa... 2
Svar
24
· Visningar
3 043
Senast: pollan
·
Utrustning Jag håller på att försöka hitta en dressyrsadel till mitt arabsto. Det går sisådär kan jag säga... Just nu har jag en Crown hemma på...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Bewelinn
·
Utrustning Vilket är bäst som vinter/utetäcke? Kan inte bestämma mig vilket jag vill ha :crazy: :confused: För/nackdelar med båda täckerna? Hur...
Svar
5
· Visningar
1 413
Senast: piggis_83
·
Utrustning Ska passa en ngt överbyggd häst (lite karpryggig) med rel markerad manke. Några förslag?
Svar
10
· Visningar
903
·
Utrustning Någon som har sådana!? Och vad tycker ni i sådanafall?? Jag har ett par beställda som med mkt tur kan komma i slutet av nästa...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Jossan_92
·
Utrustning Fick ett par jättefina transportskydd i julklapp...men när jag provade dom på ponnyn så satt framskydden superbra, men bakskydden är ca...
Svar
13
· Visningar
899
Senast: Jossan_92
·
S
Utrustning Hej! Jag har en unghäst Hbl/Morgan som är byggd som en P.R.E. Läste att Henri de Rivel har en sadel som passar hästar med breda...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Pegija1
·
Z
Utrustning Kan ni ta en titt på min hästs rygg och säga vilka sadlar ni tror skulle passa? Har nu en Wintec 500 dressyr, som jag tycker sitter... 2
Svar
29
· Visningar
2 161
Senast: Zonya
·
G
Utrustning Är det ngn som gjort det? Gör alla sadelmakare det eller måste sadeln skickas någonstans? Tack på förhand!:bow: MVH Girlie
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: palle
·
C
Utrustning Vad har ni för åsikt om barbackagjord på den här sidan :confused: Har fått så mycket för och emot så jag måste kolla lite här oxå...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: BeastieBabe
·
Utrustning jag har haft en tråd om det förut en gång, men sen glömde jag liksom av hela idén.. tills nu! har ju en torsion light som jag gillar...
Svar
16
· Visningar
1 044
Senast: mahlmt
·
K
Utrustning jag funderar på att köpa ett bettlöst träns från equicomfort, men frågan är då om jag ska välja ett equisidepull eller ett equibitless...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: Vimsan
·
L
Utrustning Någon som skulle kunna tipsa om ett par bra och snygga läder-ridstövlar? Tack! ;)
Svar
17
· Visningar
1 241
Senast: Centaur
·
P
Utrustning var kan man betsälla eller köpa? stockholm eller nätet tack :)
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: romancia
·
P
Utrustning På måndag kommer sadelmakaren som ska prova ut sadel på min 4-åring. jag tror/tycker inte att min sadel passar som jag har på min andra...
Svar
14
· Visningar
1 342
·
B
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av Kieffer sadlarna? är de prisvärdà? 2
Svar
22
· Visningar
1 919
Senast: Breccia_
·
Utrustning vill ha en ny säkerhetsväst då min passar dåligt och är mycket obekväm. är ute efter en ganska tunn väst som inte kostar skjortan då min... 2
Svar
27
· Visningar
2 278
Senast: hobbe
·
M
Utrustning Är det någon som vet ett märke som skulle kunna passa en häst me väldigt lång och hög manke? har haft både en prestige och en crown på...
Svar
12
· Visningar
1 090
Senast: Bewelinn
·
A
Utrustning Vad har ni för utrustning till era mini ponnyer (t ex Shetland, Welsh Mountain). Är det viktigt att matcha även där? Räkna upp...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: aenglah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fjärilar!
  • Dalmatiner