Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad tänker ni runt att transportera häst när det kan vara halt? Sätter ni dubbdäck på transporten? Behövs det om det inte är isigt (dvs... 2
Svar
32
· Visningar
2 465
Senast: hannibal
·
D
Utrustning bor i stockholm och det har ju kommit en del snö redan.. när brukar ni sätta i broddar? har ni benskydd i hagen och / eller boxen då`... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 395
Senast: bollen__
·
Utrustning Eftersom ingen verkar kunna svara på min tidigare tråd där jag efterlyste halvhals ute täcken fodrat med fleece, så får jag väl försöka...
Svar
13
· Visningar
1 911
Senast: Sandra S
·
O
Utrustning Sköter en häst på 5år som är väldigt omusklad och även lite för tunn, skulle gärna vilja ha lite tips på hur jag kan få henne att muskla...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Kassiopeja
·
J
Utrustning Hur tycker ni att resp. nosgrimmor ska sitta? Remont Aachen Pullar Engelsk Visa gärna bild och förklara vad ni "tittar" på för...
Svar
8
· Visningar
1 784
B
Utrustning *vill så gärna köpa en dressyrsadel till min dotter..som är jätteduktig:D ,rider dressyr i en prestige hoppsadel :o ,eftersom hästen o...
Svar
2
· Visningar
1 038
A
Utrustning Varför är de flesta emot dessa? Hur ser de ut? Inverkan? För- nackdelar? Hjälp en okunnig människa.:banana: 2
Svar
36
· Visningar
3 254
Senast: Sorbe
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av denna sadel? Vill jätte gärna veta nått, vad som helst.
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Chivita
·
Utrustning Vävribb, flätade, gummi, invävt gummi, med eller utan "stopp-pluppar", eller helt i läder? Olika för hopp och dressyr? Vad föredrar ni... 2
Svar
29
· Visningar
1 838
Senast: piggis_83
·
M
Utrustning Vad tycker ni! ska det vara bensnören eller svansrem på täcken, jag själv tycker att det ska vara svansrem! hatar bensnören, först och... 2
Svar
26
· Visningar
2 563
Senast: bollen__
·
Utrustning Nu börjar det bli isigt även här i skåneland, och denna vintern har jag ingen som helst lust att halka omkring som Bambi en hel vinter...
Svar
11
· Visningar
1 247
Senast: Vannie
·
Utrustning Jag provar och provar men har inte lyckats hitta en dressyrsadel som ligger riktigt bra på min häst. Hon har låg manke, är ganska bred...
Svar
11
· Visningar
2 490
Senast: bigganl
·
T
Utrustning Letar efter en sida där man säljer säkerhets västar för bran i lila rosa och turkost.. Kommer inte ihåg vilket märke det e .. men...
Svar
4
· Visningar
1 320
Senast: Fortfarande Grevinnan
·
K
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av rullgardiner baktill på släp, t.ex. Christ? Fördelar, nackdelar? Har aldrig använt det själv och vill...
Svar
19
· Visningar
2 654
Senast: lektra
·
Utrustning Nu har jag suttit o läst en massa om bomfria sadlar då jag skulle villja ha en egen. Ni nämner en massa olika märken o modeller, men jag...
Svar
18
· Visningar
3 302
Senast: Kassiopeja
·
Utrustning Hej.. Är det någon som vet var man kan få tag i dessa? Har lånat ett bett av min tränare och tänkte nu köpa ett eget likadant. Det står...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: CeciliaHeikne
·
T
Utrustning Har shire en hemsida så man kan se deras sortiment?
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Tiggertjejen
·
Utrustning Någon som vet hur många gram stoppning det är i Källquist Q-trooper innetäcke?????
Svar
2
· Visningar
755
Senast: popeye
·
Utrustning Var och mätte graderna över manken på Kreles i helgen. Lyfte frambenen så jag fick fram bogbladets bakersta punkt, satte en tejp där...
Svar
10
· Visningar
1 272
Senast: Lorelie
·
Z
Utrustning Vilka modeller kan ni rekommendera om man är ute efter en dressyrsadel som hjälper mkt med sitsen, benläget. Som hjälper mkt till rätt...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Tramptass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka