Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Jag tänkte köpa läderbenskydd , men jag vet inte vilka . antingen dom som finns på hööks eller dom på börjes .. jag bor nära hööks så...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: Emi
·
C
Utrustning Jag letar bilder på Shire´s samt Olympic täcken, vart tusan finner jag det? Jag letar som tusan, en hittar nada... :crazy:
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Centaur
·
I
Utrustning Hej, Har suttit och kikat igenom gamla trådar om Calevo. Ni som beställt från Calevo fick ni era grejor någonsin eller hur gick det...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: Ingrid och Lukas
·
S
Utrustning min ponny är en liten livlig grej som trampar sig heela tiden. inte för att hon har nån deffekt benställning eller rörelsemekanism utan...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: spindeln
·
Utrustning vart får man tag i dessa? Till hyfsat pris. Vet att Centaur, Hubertus och Prestige har men tycker att det känns som onödiga pengar...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Septicemia
·
Utrustning Antingen är jag blind eller så har Börjes inte skrivit ut hur tjocka täckena är? Vill veta både hur tjockt regntäcket och vintertäcket... 2
Svar
25
· Visningar
2 130
Senast: Egonson
·
T
Utrustning Nu har jag lite nya bilder på sadeln, ligger den bra så här? För det var några som tyckte den låg för långt framförut. Den ligger så den... 2
Svar
35
· Visningar
2 404
Senast: lipsticktraces
·
M
Utrustning Hejsan! Undrar om det är nån som har erfarenhet av d-ringsbett, 3 delat med kopparrulle? Undrar när man använder ett sånt bett och vad...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: Trampe
·
Utrustning Hur ska den sitta?? Tycker den sitter väldigt "fast" i bettringarna, ska det vara så? :confused: Ärväldigt osäker på om jag har fästat...
Svar
18
· Visningar
2 607
E
Utrustning Nån som har ett sånt eller kan fixa ett lite snabbt? Öronen är redan färdiga men jag vet inte riktigt hur resten ska se ut, jag äger...
Svar
4
· Visningar
3 873
Senast: Lozzan
·
N
Utrustning Jag ska ha en ny hjälm, men jag vet bara några få märken :p Vilka finns det mer än Charles Owen och GPA? Max pris 4500 kr. 2
Svar
27
· Visningar
1 718
Senast: nexxa
·
Utrustning Hittar bara från Mia's vill gärna har fler alternativ..Alla förslag är bra! Dock gärna svenska sidor :bow:
Svar
2
· Visningar
689
Senast: nexxa
·
F
Utrustning kan nån förklara lite närmare hur bettet fungerar?
Svar
3
· Visningar
999
Senast: SanchoPancho
·
I
Utrustning Vad är det för för/nackdelar med hackmore? :smirk: Har funderat på att testa det...men vill gärna höra er på bukes åsikt först... 2
Svar
37
· Visningar
2 683
Senast: aurian
·
Utrustning Åsikter om deras täcken? Bra, dåliga? Håller dom tätt? Sitter dom bra? Hållbarhet?
Svar
15
· Visningar
961
Senast: cactuspower
·
Utrustning Ska antagligen sälja mitt Horseware Rhino wug täcke med 200g foder. Det är bara använt en "säsong", helt, fint. Tvättar jag det lär det...
Svar
3
· Visningar
668
Senast: cactuspower
·
S
Utrustning Var och provade sadlar idag på en sadelprovardag. Jag har en wintec cc som har legat jättebra, tyvärr behöver jag nog redan byta till...
Svar
13
· Visningar
1 165
Senast: __Sweety__
·
F
Utrustning Är det någon som har en bild på en sådan jacka (Smug Jacket) i MARINBLÅTT? Hittar bara på deras (vad jag tror) Royal Blue, alt. Sky Blue :( 2
Svar
30
· Visningar
1 899
Senast: LLaika
·
Utrustning Var kan man hitta fårskinns överdrag till bomfritt, modell typ torison/fitform. Såg i en butik i somras på semstern, men hade ej råd då...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: mizz
·
Utrustning Bombardera mig med synpunkter, gärna prisuppgifter och var man kan köpa maskinen nånstans. :bump:
Svar
8
· Visningar
1 677
Senast: AnnaKarinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka