Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Det ska inhandlas nytt släp och jag tittar och tittar, men blir inte mycket klokare... Det ska vara hyffsat nytt släp, gärna helt nytt...
Svar
1
· Visningar
837
L
Utrustning Det ser nästan ut så faktiskt när jag kommer på morgonen till hästen ;) Nej men en jäkla massa hö drar on runt i boxen iaf, idag...
Svar
15
· Visningar
1 590
Senast: cactuspower
·
P
Utrustning Jag skulle gärna vilja veta lite vad ni har för prylar till era hästar, vilka märken/producenter ni tycker är bra och dåliga osv osv. Så... 2
Svar
35
· Visningar
6 354
Senast: Chili
·
I
Utrustning Vad ligger priset på en bättre begagnad sadel? :confused: Märke: MoLL Los Angeles Exclusive En allround mot hopp. Inklusive...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: MoQ
·
M
Utrustning Någon som har någon erfarenhet av Globus Allroundsadel "Loke"? Det står att bommviden är från 30-36 och jag undrar då hur pass vid 36...
Svar
13
· Visningar
4 943
Senast: Liselott76
·
A
Utrustning Jeg har beslutningsangst nå når jeg skal kjøpe meg ny sadel :crazy: Har en Globus Loke på prøve nå, men er litt redd for at den vil gi...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: bigganl
·
B
Utrustning Finns det någon här som har försökt sig på konststycket att kapa en hellång frambom i en hästtransport? Går det att få det bra? Syftet...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Nora
·
T
Utrustning Vet nån om det finns snygga, helskodda, fodrade ridbyxor nu när det börjar bli lite kallt, innan man måste börja med klumpiga...
Svar
9
· Visningar
1 263
Senast: Smulu
·
Utrustning En kort fråga: Är det någon som vet om bommen går att ställa om på Morris & Nolan-sadlarna? Är det en dum idé att köpa en sadel med fel...
Svar
4
· Visningar
1 291
J
Utrustning Herregud vilka snygga sadlar , är det någon som provat en Devoucoux dressyrsadel ???? Tycker även att röösli och hermes har snygga... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: jjeg
·
Utrustning Liten undersökning: Hur många av er använder sådana och isf hur, vart har ni resåren, där ni spänner(vänster) eller på höger sida? Varför? 2
Svar
22
· Visningar
2 161
Senast: asmodeus
·
Utrustning Olika slags lindor används till olika ting - men vad?! Om man ska linda när man rider så använder man väl pad och bomullslindor för...
Svar
4
· Visningar
1 589
Senast: Jardina
·
L
Utrustning Jag behöver en ny sadel till min nordsvensk som har väldigt bred rygg, tror vi behöver x-vid bom 16,5" - 17". Har sett en sadel i hööks...
Svar
11
· Visningar
2 237
Senast: High Noon
·
M
Utrustning Hej! Jag har funderat på att använda Thiedemantygel på min 5:åring men har nu blivit tveksam till det. Den fungerar ju precis som en...
Svar
4
· Visningar
2 737
Senast: Septicemia
·
Utrustning Någon som varit på Charlies i jkpgs stora rea? Eller ska imon? Själv va jag där igår å fyndade 3 täcken och två toppar... :banana...
Svar
18
· Visningar
2 542
Senast: palle
·
Utrustning Hittade inte tråden men vet att det var någon för ett litet tag sedan som undrade vilken storlek som Dyón short chaps är i om det är som...
Svar
1
· Visningar
2 410
Senast: Salinero
·
Utrustning En liten fråga bara, är Zaldi Atlanta-sadeln rak eller svängd i bommen ? Någon som vet ? Har hittat en begagnad som jag funderar på... 2
Svar
28
· Visningar
5 859
Senast: jjeg
·
Utrustning Kan man ha benskydd i hagen? Min häst har två ggr haft ett litet sår på bakbenen vilket förmodligen är självförvållat (kommit åt med... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 306
Senast: Alexandra_W
·
Svar
9
· Visningar
1 151
Senast: Harmonica
·
I
Utrustning ... om man åkt av en gång? Jag har en rätt ny Jackson ridhjälm som kom till nytta idag när jag åkte av min häst. Det blev ingen stor...
Svar
18
· Visningar
3 649
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka