Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning dressyrsadeln Albion Style eller SL. Vad tycker ni om dom? Jag har funderat på Morris & Nolan, men jag vet inte. Dyr sadel. Jag har haft...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Favina
·
E
Utrustning finns det några mer sidor än bukefalos där man som privatperson kan sälja och köpa sadlar via nätet? tips? :)
Svar
2
· Visningar
734
Utrustning Skulle ut och rida och hängde hjälmen på boxdörren. Precis när jag hade sadlat så, rymmer valackarna. Jo ut i andra hagen och fånga in...
Svar
7
· Visningar
867
Senast: Favina
·
S
Utrustning Letar efter ett tredelat fullcheek-bett, var kan man hitta detta?
Svar
8
· Visningar
820
Senast: popeye
·
J
Utrustning Vad har ni för hoppsadlar runt 10 000 kr? Appaloosa Golden star är den jag har tittat på främst, men måste ju har några andra i reserv...
Svar
7
· Visningar
728
Senast: Jochanda
·
Utrustning Undrar bara vad ni använder för stigbyglar? Jag har vanliga säkerhetsstigbyglar med gummisnoddar, samt såna med böjd skänkel... Har...
2
Svar
34
· Visningar
2 002
Senast: Darbhanga
·
M
Utrustning Vilket föredrar ni vi longering? Själv tycker jag att chambonen ser mycket snällare ut men jag vet inte... hur fungerar de olika?
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Little_Chance
·
M
Utrustning Nu har jag haft min hjälm i ett år, är det värkligen normalt att den töjjer sej, det måste ju vara innerfodret? Nu måste jag köpa en ny...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: Görel
·
Utrustning Är det nån som har köpt det än? Har det kommit till butikerna nu? Nån som har känt på det? :)
Svar
16
· Visningar
1 039
Senast: Issa
·
Utrustning Är det någon här som har en RAV4 och drar släp med den? Är ni nöjda? Jag provkörde en och var väl nöjd med det mesta. Det fanns en STOR...
Svar
10
· Visningar
2 704
Senast: Inte_Ung
·
O
Utrustning varför är dressyrstropparna så långa jämfört med vanliga sadlar?
Svar
3
· Visningar
805
Senast: fio
·
O
Utrustning vår sadel har börjat låta jättemkt när vi rider i den, vad beror det på egentligen? kan man få bort oljudet?
Svar
7
· Visningar
809
Senast: oh_darling
·
M
Utrustning Jag har ett par sån med kardborreknäppning och ibland tycker jag att den nedersta biten som man fäster runt kotan åker ned nu när man...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: Centaur
·
O
Utrustning Hur ofta tvättar ni era stalltäcken och smörjer era lädersaker? tänkte att det skulle vara kul att få veta hur ofta svenska folket...
2
Svar
23
· Visningar
1 639
Senast: Osis
·
Utrustning Nu har jag äntligen lyckats spara ihop till en bomlös sadel. Hade tänkt mig en billigare till att börja med o då har jag hittat 2...
2
Svar
37
· Visningar
2 214
Senast: unki
·
Utrustning Vilka hästar brukar dessa ligga bra på? Jag tycker att dom är så grymt sköna och jag vill så gärna ha en. Hade tänkt mej en dressyrsadel...
Svar
8
· Visningar
1 540
Senast: piggis_83
·
Utrustning Jag har just nu en valck på foder som har stl 125 på TM och 135 i övrig men 145 passar med vissa täcken. Nu är det så att han är...
Svar
7
· Visningar
712
Senast: piggis_83
·
T
Utrustning Läder \"damaskerna\" från Börjes,dessa: Är det någon som har dem? Vad tycker ni om dem? Håller de bra/sitter bra?
Svar
12
· Visningar
835
Senast: piggis_83
·
B
Utrustning jag har ju en arab som är väääldigt svankig, eller egentligens å är bakdelen och korset extremt överbygt på honom och funderar på vad...
Svar
12
· Visningar
1 250
Senast: Ahi
·
F
Utrustning Jag funderar på att sätta in en taklucka i min trailer eftersom jag vill ha mer ventilation. Vem gör sådant :confused:
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Mike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp