Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Hej! Jag undrar vad det är för skillnad på en Hectorsadel och en Montsegur Förutom utseende och pris....Har de samma funktion? Vilken...
Svar
10
· Visningar
2 415
Senast: Bev
·
L
Utrustning du bara har på hästen för att det är snyggt? Isf vad?
2
Svar
25
· Visningar
1 375
Senast: vidalinn
·
Utrustning Vad är det som skiljer dessa sadlar från varandra?
Svar
6
· Visningar
994
Senast: Nyx
·
N
Utrustning Igår skulle jag lägga några vojlockar i tvättmaskinen. Eftersom de var rejält håriga på insidan så försökte jag borsta bort håret med en...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: asa_gasa
·
C
Utrustning Hur tvättar man bäst ullen som man har under senskydden? Tänkte ta såpa, är det ok? /cranberry
Svar
4
· Visningar
809
Senast: horsemaniac
·
C
Utrustning Jag har en hingst som jag inte längre får sadlarna att passa på. Han får en eller flera gallor precis vid ryggraden. En sadel har jag...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: skuggi
·
Utrustning Vad finns det för märken som har träns i stl x-fs?
Svar
12
· Visningar
1 230
Senast: Kalinka
·
Utrustning Kan man göra nåt annat än att trixa lite fram och tillbaka innan man ger upp och tar av däcket för att kolla varför skiten har låst sig...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: annaa
·
I
Utrustning min kompis red utan nosgrimma...eftersom den är onödig, inte gör nån nytta(pratar om en engelsk nosgrimma)..det ifrågasatte vår tränare...
2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: asa_gasa
·
F
Utrustning Ska antagligen köpa en sådan och undrar om det är någon här som har en sådan sadel? Hur är den att rida i? Får man lättare en bättre...
Svar
8
· Visningar
1 019
Senast: strega
·
M
Utrustning Visst är de måttbeställda? Ungefär vad kostar en sådan?
Svar
1
· Visningar
676
Senast: popeye
·
L
Utrustning Är det nån som har något råd om vattenhinkshållare erl dylikt???När min pålle blir själv inne går han lös på vattenhinken-MED vatten...
Svar
8
· Visningar
1 596
Senast: Haukur
·
D
Utrustning Jag och min syster har länge velat ha en dressyrsadel och vi har nu sen ett tag tillbaks varit förälskade i Goldmedal dressyr close...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Är det någon speciell anledning till att man en sådan nosgrimma just på kandar? Har aldrig sett den varianten på någon annan typ av...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: Centaur
·
S
Utrustning I min egen stall!!!! :eek: Det er en allround/sprangmodell, og jeg har islandshest, men hva gjør vel dét, jeg har jo tenkt til å hoppe...
Svar
10
· Visningar
1 060
Senast: Peregrin
·
T
Utrustning har köpt en sadel som jag ska fraka hem från skåne*bor i värmland* vilket är billigaste sättet att skicka på?
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Ragatan
·
L
Utrustning Jag tror äntligen jag har hittat en dressyrsadel som passar! Jag är inte så insatt i sadeldjungeln. Jag undrar lite över era...
Svar
4
· Visningar
1 528
Senast: Linkan
·
O
Utrustning Vad ska jag kolla extra noga på när jag köper en beg. sadel? det ska vara en med vid bom.. tacksam för svar
Svar
4
· Visningar
750
Senast: Osis
·
S
Utrustning Finnes det? Alle ridesko jeg har sett er så tykke, tette og varme... :( Har et par tygsko som har fungert OK, men de holder på å gå i...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: Millz
·
P
Utrustning Va o hämtade mitt nya frank baines träns igår i affären. Det va ett cob, eftersom pållan har cob på alla andra träns o grimmor. MEN det...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: SanchoPancho
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp