Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Utrustning Nån som vet vart jag kan hitta körbett i storlekarna 10,5 och 11,5?? :confused:
Svar
14
· Visningar
1 903
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning är det någon som har den? hur är den? skön? bra kvalite? funkar den att gå lite i oxå utan obehag? prisvärd? vill veta allt om den...
Svar
5
· Visningar
3 476
Senast: Jollyembla
·
N
Utrustning Hej! Är det någon som har erfarenhet av att registrera en jeep eller liknande som lätt lastbil? Vilka förändringar krävs och vilka...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: Sony
·
Utrustning Jag sitter ofta och bläddrar i gamla tidningar och för all del även här på nätet. Igår hittade en artikel i Hästfynd, nr 10 2003...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: mirage
·
P
Utrustning Små, stora eller normala i storlekarna? Nån som vet?
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: Peluso
·
L
Utrustning Har ni "riktiga" ridkläder när ni reder jämt? Jag har shortchaps, ridbyxor, vantar, skor.....men ridkläder är ju så dyra......
2 3
Svar
42
· Visningar
3 286
Senast: TinTin
·
Utrustning Min hästs hagkompis tycker tyvärr att det roligaste som finns är att slita sönder täcken. Vet inte hur många gånger jag lagat dem...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: Cockney
·
R
Utrustning Jag har en liten fråga, jag har aldrig haft med vagn när jag varit i väg med hästar,men den tiden kommer inom kort..å släpet jag lånar...
Svar
1
· Visningar
1 068
Senast: Liselott76
·
T
Utrustning Varför har ingen innan mig kommit på att man kan köpa en puderapplikator, av den tjocka varianten och limma fast på pullargrimman...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: Tican
·
I
Utrustning hej, ingen som vet om det finns smala (14 mm) järnbett att köpa utan kopparinslag? letat men ej hittat... :confused:
Svar
11
· Visningar
1 223
Senast: dressyrryttare
·
B
Utrustning Måste byta ena väggen (vänstra utåt) och golvet som nu efter 14 år stående ute i ur o skur har ruttnat. Någon som har gjort det?? Tips...
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: Macken22
·
B
Utrustning Jag har lyckats köra av säkerhetsvajern på mitt hästsläp, så att handbromsen dragits åt på släpet och nu går inte handbromsen att koppla...
Svar
2
· Visningar
1 511
Senast: Macken22
·
Utrustning Jag har en ponny (shetland) som jag hittills misslyckats med att hitta en grimma som PASSAR på. :crazy: Han har ett kort huvud med...
Svar
11
· Visningar
1 424
Senast: RebeckaKihlberg
·
Utrustning Jag har en jattefin tavlingkavaj. Tyvarr har den blivit for liten. :angel: :angel: Nu undrar jag om man kan sy ut en kavaj? Finns det...
Svar
4
· Visningar
7 017
Senast: Ramona
·
Utrustning Minns inte riktigt om namnet stavades så (läs rubriken), men det var något åt det hållet.. Märket jag talar om var på en sadel som jag...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: cactuspower
·
Utrustning undrar om det är någon som vet om den crw-hjälmen i hööks är bra, hi-lite pro plus. tänkte att jag skulle investera i en ny hjälm, min...
Svar
15
· Visningar
2 496
Senast: Horsen
·
S
Utrustning Jag har använt en sadel som inte passar så bra några gånger och fått ett hårlöst parti under bakvalvet på ena sidan. Tyvärr så...
Svar
9
· Visningar
2 458
Senast: Snögubben
·
Utrustning I går rullade sig prinsessan med det nya svarta fleecetäcket i boxen... Nån som har något bättre sätt att få bort spånet på än att...
Svar
13
· Visningar
2 543
Senast: ang
·
S
Utrustning \"matt\" hjälm jag har en grå sammetshjälm som börjar se lite tråkig ut i färgen.har haft den i ca.1 1/2 år nu.. har ni något tips vad...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: sulan_88
·
L
Utrustning Ja, varför använder man sidepull? Har aldrig sett nån rida med en sån. Är det nån som kan förklara varför man använder den...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: lotta_k87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp