Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Skulle jag vilja köpa *regnbågsfärgad grimma *lättviktsstigbyglar island *något snyggt schabrk (ej för dyrt) Finns det på ett och...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: breccia
·
J
Utrustning Hur pass högt upp ska ett sådant sitta? Är det själva plattan över nosen eller metallstången som ska sitt tre cm under kindbenet?
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Jaba
·
Utrustning Morris & Nolan dressyrsadel? Någon som har den? Tycker ni den är bra? Finns det för- och nackdelar? Jag vill ha en med stora knästöd...
Svar
6
· Visningar
3 938
Senast: suisyola
·
L
Utrustning Någon som dammsugaren från h***s? fundrar på en sådan men ver inte om deras verkligen håller. Någon med erfarenheter av den?
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Lindis
·
L
Utrustning Läste i en gammal tråd här om en sadelgjord för hästar med dåligt sadelläge. Kan personen ha menat en förgjord? Eller finns det...
Svar
8
· Visningar
1 117
Senast: breccia
·
Utrustning Det verkar som att det blir vanligare och vanligare med kandarstänger utan tungfrihet, och det är ju säkert ingen nackdel för hästarnas...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: pinky
·
H
Utrustning Ville bara säga att jag äntligen hittat en sadel som ligger kanon bra på min tunna ;) För er som inte såg min förra tråd ska jag bara...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: mannis
·
Utrustning Hur är det, finns det såna? Oftast så skrivs det om dressyr tycker jag mig komma på nu när jag tänker efter. Vet ni några breda...
Svar
13
· Visningar
1 238
Senast: Darbhanga
·
T
Utrustning jag har tagit hem ett russ som vi ska börja köra (inkörd).vi har inte haft någon vagn så nu när vi har det så tänkte vi börja som...
Svar
11
· Visningar
925
Senast: Anton
·
E
Utrustning Hej! Jag kör mitt varmblod med loksele och fyrhjulsvagn. Tidigare har jag kört henne på vanligt tränsbett, vilket inte fungerar...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Anton
·
T
Utrustning Jag fryser redan fast jag klär mig i det varmaste jag har! Vad ska man ha i vinter? Vad kostar ett par termoridbyxor och brukar dom...
Svar
19
· Visningar
2 337
Senast: Horsen
·
M
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Graningekängan? Den verkar vara rejäl och bra men jag känner ingen som använt den. Eftersom den...
Svar
6
· Visningar
2 918
Senast: skimmer
·
C
Utrustning Min är slut och måste väl köpa ny till nästa säsong. Vad ska man köpa? /Channie
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: Centaur
·
K
Utrustning ... eftersom det andra är sönder och läcker :mad:. Men nu är det kanske inte så mycket lönt att köpa ett vintertäcke utan istället ett...
Svar
16
· Visningar
1 034
Senast: fragansia
·
Utrustning Hur räknas storlekarna där? Vad skall t.ex. min häst ha för täckesstorlek, ca 160 cm hög och har 155 cm i täckesstorlek här.
Svar
7
· Visningar
962
Senast: tgd
·
Utrustning För MÅNGA år sedan köpte jag ett par ridbyxor av märket Kentucky på Bidermans i Eskilstuna. De har hållit bra och var riktigt sköna, men...
Svar
2
· Visningar
2 635
Senast: pinky
·
A
Utrustning Det släp jag brukar hyra då jag kör min häst är trasigt för tillfället. Alternativet var att hyra ett annat, där jag inte vet exakt vad...
Svar
12
· Visningar
3 180
Senast: Inte_Ung
·
A
Utrustning Har tidigare använt svanslinda... men jag har förstått att det är mer behändligt med ett enkelt skydd. De flesta jag sätt är väldigt...
Svar
7
· Visningar
764
Senast: Favina
·
Utrustning Det ska vara svart med pullargrimma men UTAN ludd. helst under 1000:- Funderar annars på Zaldi eller Prestige. Nån som har ett sånt?
Svar
6
· Visningar
842
Senast: Gunther
·
S
Utrustning Jag är sugen på en ridoverall men lite för snål för att köpa en för över 1000 kr. Den här ser skön ut, frågan är bara om man kommer att...
Svar
11
· Visningar
1 968
Senast: töltande_pudding
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp