Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

O
Utrustning vad tycker ni om det bettet? :confused:
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: stranger
·
B
Utrustning undrar isåfall om det är bra och hållbart? har kännt på det och det verkar vara jätte bra tyg och sånt ! funderar på å köpa det, får se. :)
Svar
3
· Visningar
964
Senast: **BORTTAGEN**
·
Q
Utrustning hej hej.. nu är det så här att jag har förgäves letat efter ett billigt pullarträns och har nu gett upp hoppet!! tänkte köpa en...
2
Svar
35
· Visningar
2 284
Senast: Qudexco
·
Q
Utrustning alltså det msået ju för fan finnas pullar träns i XF stl!!?? alla hästar har inte cob så det måste juh finnas eller ska våra stora...
Svar
6
· Visningar
875
Senast: Qudexco
·
Utrustning :crazy: Är sadelns bom för vid eller för smal om bakvalvet "reser" sig när man t.ex står i lätt sits?
Svar
10
· Visningar
1 189
Senast: veronican
·
Utrustning Jag har försökt söka men hittar inget svar på min fråga. 1. Vad är det för skillnad mellan en bladsadel och en bomfri? 2. Vilken...
Svar
5
· Visningar
2 337
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Vilka boots kan ni rekommendera?? Ska ej vara i gummi. Är dom på B**jes nåt att ha? Eller ska man satsa på Proffesional's Choice eller...
Svar
7
· Visningar
876
Senast: Little_Chance
·
L
Utrustning vad har ni för täcken på era hästar nu? e dom klippta? hur många timmar om dagen går dom ute?
2
Svar
24
· Visningar
1 911
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Ska man ha transporten försäkrad???? Stöld? Trafik??? Argh, har drabbats av hjärnsläpp.... (men en fin -93a stårt här på gården nu!!!!)...
Svar
13
· Visningar
1 892
Senast: Spirelli
·
P
Utrustning Är den bra tror ni?? Någon som har den? Jag hade en jättebra teddyvojlock förut som jag köpt på en mässa, men den är trasig nu. :( Den...
Svar
17
· Visningar
1 621
Utrustning Vad har man dom till egentligen? Dom andas inte, och dom värmer inte heller. (enligt vad jag har hört folk berätta) Såå...? :crazy:
Svar
8
· Visningar
1 212
Utrustning Vad har en kraftig, maxad C-ponny för täckesstorlek? Kan dom ha 125? Hinner inte mäta nämligen...
Svar
9
· Visningar
6 663
Senast: Johanna_m
·
B
Utrustning Hur skall jag göra :confused: Köpte ett nytt allväderstäcke med teddy på insidan på Granngården på rean i onsdags. Första dagen hästen...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: blondi3958
·
S
Utrustning Är detta ett ofarligt tecken eller vad kan det bero på? När man rider och sadeln glappar upp från hästryggen. jag provade nämligen en...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: armada
·
I
Utrustning i sadeln. Kan det vara så att det är bommen? Sadeln är en Edinburgh och är 5 år gammal. Det började för 5 dagar sedan, känner i rumpan...
Svar
1
· Visningar
741
F
Utrustning Är på gång att skaffa hästtransport. Har hittat en rikigt fin. Tyvärr är den 60 kg för tung för mitt körkort. Bilen klarar lugnt av...
Svar
8
· Visningar
3 349
Senast: Fredag
·
Utrustning Är det någon som har några uppgifter om hur snösulorna inverkar på hovkvaliteten, och hur bra det egentligen är för hovarna med...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: fejko
·
B
Utrustning Har köpt en dressyrsadel som jag tycker ligger super, förutom att framvalvet skall upp lite. Är bommen för vid då? Den sitter perfekt...
2
Svar
26
· Visningar
2 094
Senast: blondi3958
·
Utrustning Hejsan Jag har beställt SKRITTÄCKE GOLD från börje,. oxfordnylon. Kom just på att det är en fördel om täcket andas eller iaf att hästen...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Moppa123
·
Utrustning Om ni skulle få göra ett eget täck, en modell som ni tycker fattas i affärerna vad skulle det va? Jag hittar inget vettigt stalltäcke...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Pyrusan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp