Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har ett par läderridstövlar som jag inte använt på ca 3 år. Nu har jag slitit ut mina Carlskrona stövlar och tänkte därmed använda...
Svar
5
· Visningar
1 284
Senast: Zaga
·
Utrustning Hej! Undrar vad ni har för erfarenhet av fårskinnspad och i vilket syfte använder ni den? Kan det vara bra om hästen fått knutor i...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: marika_
·
B
Utrustning Hjälp!! Min häst har bred, kort rygg. Har fått svankrygg p.g.a jätte mage. Alltså har han även manke p.g.a svanken. Vad lägger man på...
Svar
11
· Visningar
1 362
S
Utrustning Vad för täcken tycker ni man ska ha? Vad skulle ni välja från horsewares sortiment? Skriv exakt modell och gärna vad ni har för häst :)
Svar
13
· Visningar
1 065
Senast: lil-sis
·
Utrustning dom "tunna" helt vanliga modellen m en metallplupp eller va man ska säga på kardborren. Equipage har en "kopia" på den fast m något...
Svar
9
· Visningar
1 327
Senast: spoff
·
B
Utrustning Det är kallt att rida i vanliga ridstövlar på vintern så nu tänkte jag inhandla ett par vinterfodrade stövlar. Jag vill inte att dom ska...
Svar
6
· Visningar
1 333
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Hur många grader är wintecs röda koppjärn? :bow:
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: blondi3958
·
M
Utrustning Vad är finessen med detta?
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: Cilva
·
D
Utrustning Ännu en bomlöstråd *suck* Vad tycker ni om Mr Hestar-sadeln från Västeråsen? Någon som har en? Erfarenheter? Ska (som ni kanske vet)...
Svar
4
· Visningar
1 345
Senast: Rimfaxe
·
K
Utrustning Är det någon här som har/har haft en Wellington dressyrsadel och som kan dela med sig av sadelns för- resp nackdelar? Jag ska ev köpa en...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: Fraise
·
B
Utrustning Är det någon som har det täcket och hur tycker ni det är?? håller den värmen och regt ute???
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Lollan
·
W
Utrustning Måste man ha ländtäcke till hästen (en häst som går med täcke annars). Har ni ländtäcke till era hästar som går med täcke annars?
2
Svar
23
· Visningar
2 196
Senast: Lollan
·
M
Utrustning Är det nån som bytt från ramp till dörrar på en gammal transport? Jag har en Freja från -80,som har en skittung ramp. o till råga på...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: Alexandra_W
·
S
Utrustning Ni som har dörr bak i transporterna istället för ramp att gå upp på...Hur tycker ni det fungerar..??? Om ni har haft svårlastade hästar...
2
Svar
25
· Visningar
2 416
Senast: Etienne
·
B
Utrustning Var kan man köpa skräddarsydda schabrak till sin dressyrsadel?
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Druvan
·
K
Utrustning Är det någon större skillnad mellan olika märken på de grövre ridstövlarna som Graninge, Hööks "Höga kusten", och Carlskrona Rider? Är...
Svar
8
· Visningar
4 977
Senast: Mitrolle
·
W
Utrustning Vad bör man tänka på när man köper skyddsväst? Kan man köpa begagnat? Vad betyder alla betäckningarna, klass 2, 3 eller vad de nu har...
Svar
1
· Visningar
3 208
Senast: squirlett
·
Utrustning Någon som vet om och var isf man kan beställa dessa på postorder? Min ridsportsaffär kunde inte fixa fram i rätt färg och storlek till...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Vala
·
G
Utrustning Är den fodrad, eller har någon fyllning? Hur pass fodrad är den, det står att den passar till milda vinterdagar men enligt symbolen är...
Svar
9
· Visningar
1 203
Senast: Favina
·
B
Utrustning Hur är de i storlekarna? Stora, små...?
Svar
2
· Visningar
805
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp