Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Tycker ni man måste ha stall/rid-jacka på sig i stallet? alltså som är till för att ha i stallet. Lika så tröjor. Tycker ni man måste...
Svar
19
· Visningar
1 148
Senast: CosmicQueen
·
B
Utrustning Kan man tvätta dom eller hur gör man när dom har blivit skitiga?
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: IvoryTower
·
J
Utrustning Vad tror ni? Lönar det sej att köpa ett äldre släp typ trane för 10.000-15.000 och renovera eller ska man köpa ett nyare släp som är...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: Darbhanga
·
W
Utrustning Använder ni schabrak eller vojlock?
2 3
Svar
55
· Visningar
5 367
Senast: nermal
·
V
Utrustning Var inne på erikshastshop.com och såg då sadlar utav märket Knights. Blev nyfiken, då jag inte hört talas om märket innan, och de inte...
Svar
1
· Visningar
866
B
Utrustning Hur många av er har inte haft möjlighet att prova sadeln innan köp? Någon som har skickat in en mankprofil och sedan fått hem sadeln och...
Svar
10
· Visningar
1 158
Senast: blondi3958
·
W
Utrustning Räcker detta till en början som utrustning när man skaffar häst nu på vintern? Träns Tyglar Bett - - - - - - - - - - - - - - -...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: blondi3958
·
Utrustning De slår upp den ena efter den andra Hööks-butiken, men inte i Småland. Kanske beror det på att vi har Börjes, men jag är övertygad om...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: Lollan
·
G
Utrustning Något att ha??? Har en växande unghäst som bara kommer att ha det i vinter så jag vill inte köpa för dyrt.
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Evergreen
·
M
Utrustning som finns på Börjes för 265 kr, är dom bra? Hur i strl?? Crw byxorna på Hööks, som kostar 379..hur är dom? Piaffbyxorna på Börjes...
Svar
13
· Visningar
1 156
Senast: sara
·
L
Utrustning hur gör man exakt när man tvättar fårskinns produkter för att de ska hålla sej lika fina?? jag vågar inte tvätta min padd... någon som...
Svar
19
· Visningar
1 241
Senast: LillTihra
·
R
Utrustning har fåt tilbud om en brukt hubertus allround og hun som har den har målt og kommet frem til at bommen er 80 grader. Noen som vet?
Svar
3
· Visningar
970
Senast: _Dieldi_
·
R
Utrustning Jag köpte ett nytt täcke te min pålle å andra dan han hade det på sej så gick det sönde=( Hur lagar man det så det inte regnar igenom...
Svar
4
· Visningar
847
Utrustning Finnst det något bra klister att laga täcken med, som håller i tvätten?
Svar
6
· Visningar
938
Senast: fejko
·
B
Utrustning Hur många utegångstäcken har ni till er häst? alltså regn & vintertäcken? Jag har just nu ett 200gr täcke med tillhörande hals, och ett...
2
Svar
20
· Visningar
2 064
Senast: miss_willow
·
Utrustning Nu när det regnar hela tiden så fryser fölis. Jag funderar på att köpa ett regntäcke, men jag har problem med storleken. Han är ca 90cm...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: __Stilett__
·
C
Utrustning Hejsan! Har blivit tipsad om en dressysadle som heter Knights modell Lady Rowena! Undarar bara ifall någon har hört något om eller...
Svar
4
· Visningar
1 661
Senast: Vikingur92
·
B
Utrustning Min medryttarhäst har en jätteskön sadel som jag tycker är helt perfekt. Den ligger bra på hästen och jag sitter för omväxlings skull...
Svar
3
· Visningar
2 261
Senast: chrisse
·
M
Utrustning Va tycker ni sadelmakare om dessa sadlar med cair ? Bra eller dåligt ? Är lite inne på en sådan sadel och skulle vilja ha råd om dessa...
Svar
17
· Visningar
1 442
Senast: lil-sis
·
B
Utrustning SIDEPULL Hur fungerar detta? Jag har fått för mig att det är ett mildare bett än tex hackamore. Hur hårt ska man spänna remmen under...
Svar
15
· Visningar
1 525
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp