Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vår klippmaskin från Hööks har fungerat bra 2 vintrar i rad även om den "äter" skär. Först klippningen i år gick också bra men sista två...
Svar
8
· Visningar
2 220
Senast: WestCott
·
Utrustning Hur funkar ett B-bett?
Svar
8
· Visningar
2 121
Senast: pinky
·
E
Utrustning Hejhopp! Jag undrar vad ni vet om kvalitén på Hööks grejer? Jag tycker deras nya saker är galet snygga, men eftersom jag har väldigt...
Svar
10
· Visningar
1 468
Utrustning Tänkte införskaffa någon form av ridtäcke till grabben. Frågan är bara om man ska satsa på ett ländtäcke eller ett ridtäcke. Vad har ni... 2
Svar
24
· Visningar
6 203
Utrustning Jag hoppas man går lov att posta sådant här, men det tror jag! :) För länge sedan länkade någon till en sida som visade bilder på...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: kkendra
·
Utrustning Har en fundering angående ledade stigbyglar. Jag har ganska breda fötter och skor så jag skulle behöva breda stigbyglar, förslagsvis 13...
Svar
12
· Visningar
2 108
Senast: Gelina
·
Utrustning Ett långskott - har någon koll på vilka bilfälgar som kan vara kompatibla (bultcirkel och ET-mått) med Cheval Liberté, närmare bestämt...
Svar
1
· Visningar
4 734
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Jag letar efter ett fleecetäcke med hals och kryssgjordar. Det finns ju lite var stans men jag tycker att de flesta är ganska dyra trots...
Svar
8
· Visningar
2 093
Senast: Jate Volim
·
Utrustning No big deal, och det är utrett... MEN... Jag hade morgonutsläpp i morse, dvs byter täcken och håller på till förbannelse (22st...)... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
15 590
Senast: mackan
·
Utrustning Har nu bestämt mig, jag ska investera i ett par ridstövlar. Trodde beslutet var taget nu, men det är ju en hel djungel! Behöver...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Fazeem
·
C
Utrustning Hej! Jo det är så att jag har en supermysig nordsvensk som medryttarhäst men jag har ett litet problem. Hans ägare har haft ett...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: ClaraUtanK
·
S
Utrustning Funderar på att skaffa en bomlös dressyrsadel åt varmblodet jag rider. Har en FreeMax evo just nu, men den ligger lite för mycket på...
Svar
8
· Visningar
3 875
Senast: Saril
·
Utrustning Har precis köpt en albion style på traderaauktion, enligt auktionen budade jag på en 17,5 / w sadel men hem kom en 18/M. Albion går väl...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: bambi82
·
Utrustning Ge mig tips om varma vinterjackor! :) Jag fryser redan i min dunjacka. :p Vill ha en jättevarm jacka, inte kort men heller inte en... 2
Svar
35
· Visningar
5 019
Senast: seahawk
·
Utrustning Tänkte vi kunde samla tipsen på riktigt bra budgetutrustning här. Alltså inga fynd saker som är hittade på REA utan produkter som är...
Svar
14
· Visningar
2 040
Senast: sirpa40
·
M
Utrustning hejsan! Har just skaffat mig en minihäst! drygt 160 bara men ack så söt :) mitt stora problem är att jag har så svårt att hitta några...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: linilin
·
Utrustning Min medryttarhäst är en ganska...ehrm...gigantisk herre. Bruksnordis stor som en färja :D Men underbar!! :love: Under helgen diskuterade...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Sulax
·
Utrustning Trött på att leta bland gamla råd och trådar? Vad ska man ha på fötterna för att inte frysa, ge era tips här. Detta är tråden för oss... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
12 008
Senast: Bella
·
Utrustning Jag har akutbehov av ridbyxor och hittat ett par jag vill ha från hkm. Hur är storlekarna? Vill inte ha rynkningar utan tight ( men...
Svar
0
· Visningar
2 186
Senast: Eliza
·
Utrustning Jag är i behov av en bra allroundsadel och funderar lite på wintes luftstoppade. När man läser om dem så låter det ju jättebra. framför...
Svar
8
· Visningar
6 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka