Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hejsan! Vad brukar ni använda för storlek på era hästtecken när ni har en häst på 160-170 i manken? Är det bättre att ha ett täcke som...
Svar
11
· Visningar
1 579
Senast: lynxlady
·
Utrustning God kväll alla bukare! Jag sitter i den hemska bett-djungeln och letar mig galen. Men när jag sitter och letar så hittade jag ett...
Svar
12
· Visningar
2 818
Senast: Fiaa
·
Utrustning Nu blev jag förvirrad... På alla hemsidor står det att en lång 36:a är 72 och att en lång 38 är 76, men i mina ridbyxor står det...
Svar
14
· Visningar
11 990
Senast: Salinero
·
Utrustning Jag söker efter ett par riktigt bra boots, som sitter på sin plats, inte snurrar och är väldigt slittåliga. Har prövat vanliga gummi...
Svar
12
· Visningar
1 512
Senast: gaski
·
Utrustning Ja som rubriken lyder, min vilda gosse har ingen som helst koll på vart han sätter sina små fötter... Varenda dag har han nya småsår...
Svar
6
· Visningar
3 269
Senast: iNHALE
·
Utrustning Trodde faktist inte att det fanns,men det gjorde det: http://www.blocket.se/vi/11187040.htm?ca=6_s Tycker den var lite söt,dock... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 823
R
Utrustning Jag funderar på att byta bett på min d-ponny, som just nu rids med ett vanligt tredelat bett. Det fungerar kanon i dressyren, då hon är...
Svar
3
· Visningar
858
Utrustning Har hittat ett par nästan nya stövlar till ett väldigt bra pris. Problemet är att de är 1.5-2 cm för vida i vaden. Om man rider med för...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: Solponny
·
Utrustning Är lite sugen på en Charles owen wellington professional. Någon som har den? Berätta gärna vad du tycker om det. Gärna bild om du...
Svar
4
· Visningar
1 470
Senast: Solponny
·
Utrustning Att en sadel ligger på bogarna (och hästen känner sig obekväm, tar inte ut steget, hoppar med baken) eller att sadeln ligger lite för...
Svar
16
· Visningar
1 885
Senast: mackan
·
Utrustning Provred en Edinburgh igår som va störtskön. En som jag KUNDE sitta i och komma ner i. Men så var det problemet att den hade glidit fram...
Svar
16
· Visningar
1 685
Senast: Deimion
·
T
Utrustning Hej alla Bukare! Jag ska införskaffa mig en ny tävlingshjälm och jag vill att den ska vara marinblå! Jag ska köpa en CO/JW senare men...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: Remix
·
Utrustning Hej! Undrar om ni vet någon pad som är tjockare ibak än vad den är i fram, sadeln ligger i bakvikt och behöver få upp denn en bra bit i... 2
Svar
28
· Visningar
2 989
Senast: mackan
·
Utrustning Jag har aldrig ägt ett par ridstövlar i läder, men nu har jag köpt ett par i syntetläder, och undrar då om samma sak gäller för dom ang...
Svar
2
· Visningar
1 569
Senast: pulkaskurk
·
  • Låst
Utrustning Vilket smörjmedel rekomenderar ni? Varför rekomenderar du just detta smörjmedel? Jag är på jakt efter ett bra medel då jag smörjer...
Svar
6
· Visningar
2 703
Utrustning En kille i stallet bredvid mitt ringde och frågade om han fick låna vår transport idag. Jag hade bestämt mig redan när vi köpte... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 981
Senast: bambam
·
Utrustning :confused:Letar efter sadel både dressyr/hopp eller fält tävlans sadel. Kriterier...Smal midja, gärna uppbyggd fram så att man sitter...
Svar
0
· Visningar
677
T
Utrustning Hej! Kan någon hjälpa mig att räkna ut vad hästen/ hästarna får väga, om jag har en bil som har tjänstevikt 1270kg maxlast 380kg. och en...
Svar
2
· Visningar
1 313
Senast: MaRomer
·
Utrustning Finns det några leggings eller shortchaps som tillsammans med en jodphurssko kan se ut som en ridstövel, undar jag? Jag rider aldrig i...
Svar
6
· Visningar
1 345
Senast: mooona
·
Utrustning Någon som har provat dem? Är de är sköna? bra? hur är storleken? :)
Svar
1
· Visningar
1 163
Senast: BBB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka