Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

O
Utrustning Har stött på massor av sånna sadlar! , Hur kan det komma sig att en sadel blir så?
Svar
2
· Visningar
966
Senast: oof
·
Utrustning Min ponny fick strax innan jul ett allergiskt anfall av vad som med ganska stor säkerhet är nickelallergi. Nu är det äntligen utläkt och...
Svar
6
· Visningar
1 514
Senast: Fredag
·
Utrustning Tänkte jag slulle införskaffa mig ett par såna men upptäckte att det finns två sorter. Kan någon hjälpa mig att reda ut vilket man ska...
Svar
0
· Visningar
725
Utrustning Och hur mycket hö har ni lyckats få i som mest? Står att det ska rymmas ca 4 kg hö men jag skulle behöva få i närmre 5.. Funderar...
Svar
18
· Visningar
2 079
Senast: Safira
·
  • Låst
Utrustning Tips på snygga remont grimmor ,gärna ställbara mottages..:laugh:
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Lydia
·
Utrustning Jag har fått för mig att min ena häst skulle gilla ett träns som har ett nackstycke som är svängt vid öronen. Men.. jag hittar inget...
Svar
3
· Visningar
1 295
Senast: palle
·
Utrustning Som några av er märkt letar jag ny sadel, har nu snöat in på Passier och Bates. Vet att de är olika men har en förkärlek till Passier...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Ingridl
·
V
Utrustning Ja nu är det dags för ny sadel igen. Jag vet att ingen kan säga att just den här kommer passa perfekt, och det är inte vad jag är ute...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: sissu
·
Utrustning Hur stort är det i halsen och rygglängden? Upplever Cotton Cooler i 130 som på gränsen till för stort och Net Cooler i 125 som lagom...
Svar
19
· Visningar
3 371
Senast: Harbor
·
Utrustning I början av veckan lånade jag hem ett Sprengerbett. Ett tredelat med gummikula i mitten. Första dagen var hästenjättefin och hon var...
Svar
5
· Visningar
2 840
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag undrar om någon här har den? Vad tycker ni om kvalitén på lädret och funktionen? Jag är en amatör när det kommer till tömkörning...
Svar
7
· Visningar
1 892
Utrustning Hej, Jag är helt förstörd!!:cry: Min splitternya (dyyyra) hoppsadel har en häst i stallet tuggat på. Hästen har gnaggt på bakvalvet...
Svar
4
· Visningar
1 470
Utrustning Jag skulle vilja ha ett par bra och rejäla höga transportskydd till mitt fullblod, de ska vara bruna. Jag har idag marinblå Pessoa till...
Svar
1
· Visningar
772
T
Utrustning Hejsan, Jag har aldrig tidigare använt lindor, men är nu på gång att köpa ett par i fleece. Är det så att man behöver "underlägg" även...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Inka-90
·
P
Utrustning Hej! En liten fråga, hur får man på bettskivorna på ett bett med större ringar? Vore toppen med tips :rofl:
Svar
15
· Visningar
9 298
Utrustning Min kuse har gallor i båda bak benen och har haft det lääänge. Enligt vett är det ingen fara och han går bra i både skritt, trav o...
Svar
17
· Visningar
2 281
Senast: carzz
·
Utrustning Jag funderar på att skaffa mig ett Rambo-täcke. Och det är för att dom andra hästarna i hagen massakerar min hästs täcken. 3e täcket på...
Svar
15
· Visningar
2 267
Senast: percival
·
Utrustning Hur lång kan tänkas vara lagom till en nättare nsv bruks? (sadeln är en Masterback espana son jag inte fått hem ännu) Hittade ett par...
Svar
11
· Visningar
1 315
Senast: milly
·
H
Utrustning Hej! Funderade lite.. Om det har regnat, och inte finns någon snö på marken. Då blir det ju geggigt på gräset, hjälper gräsbroddarna...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: hippihopp
·
Utrustning En häst som normalt drar 135, vad blir det i HW täcken? Mejlat flera gånger till återförsäljare, men inte fått något svar. Begriper inte... 2
Svar
23
· Visningar
2 449
Senast: Cillen89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka