Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning En häst som normalt drar 135, vad blir det i HW täcken? Mejlat flera gånger till återförsäljare, men inte fått något svar. Begriper inte... 2
Svar
23
· Visningar
2 449
Senast: Cillen89
·
L
Utrustning Vad tycker ni om Brenderup-släpen?? Alla modeller och årgångar! Fram med åsikterna! :d 2
Svar
23
· Visningar
8 731
Senast: Castor
·
Utrustning Nu är det dags att köpa mig ett par riktiga ridskor. La av med ridningen för ett par år sedan och gav/sålde allt jag hade. Vilket var en...
Svar
18
· Visningar
3 246
Senast: aapples
·
Utrustning Vilken är enklast att ta på, sitter bäst? kan man ha dom på i hagen på hästarna?
Svar
1
· Visningar
1 303
Senast: Ridtjejen
·
Utrustning Som Hööks nu kopierat fast med ett reglerbart spänne oxå. Var går egentligen gränsen för otillåtna kopior? (jag är inte alls emot...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Fiorano
·
Utrustning Vår klippta ponny har hela vintern haft ett Bucas stable light täcke inomhus. Köper aldrig mer ett sånt. Det sitter illa, skaver på...
Svar
18
· Visningar
1 660
Senast: mooi
·
Utrustning Vad har ni för byxor när ni rider på vintern? För tillfället har jag ett pat CRW thermoridbyxor, men jag har aldrig varit särskild... 2
Svar
24
· Visningar
3 674
Senast: Buongusto
·
Utrustning Surfade runt och hittade då av slumpen information om en bomlös damsadel - Ladyback. Blev väldigt förvånad eftersom jag trodde att det...
Svar
12
· Visningar
2 118
Senast: Niki
·
Utrustning Hej! Jag undrar om någon här har erfarenhet av någon utav dessa sadlar? Vad jag fått information om ska momentum och elevation vara...
Svar
2
· Visningar
1 428
L
Utrustning Nu har jag äntligen tänkt att köpa mina första stövlar efter att ha ridit i ridskor i 3 år. Har ridit i 4 år nästa vecka, och ska starta...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: linslusen
·
Utrustning Jag håller på o bli tokig :confused: jag har just nu ett lite grövre tvådelat, han verkar rätt nöjd, tuggar/gapar inte o känns mjuk o...
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: anjescka
·
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Långnos
·
A
Utrustning Fynd rea ett HW Rambo. Men inga info lappar fanns. HUr vet man vad det är för gram? Måste vara en gammal modell för hittar det ej på...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Långnos
·
G
Utrustning Har ett sto hon är väldigt stark och het. Jag har aldrigt ridit en sådan stark häst i hela mitt liv. 25 års ridvana.. När jag...
Svar
17
· Visningar
1 943
Senast: Casacha
·
P
Utrustning Varför ska man ha en nosgrimma på hästen, vad är dne till för. jag har det själv emn inte för att stänga igen munnen utan för att det... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 328
Senast: PennyRe12
·
Utrustning Finns verkligen Appaloosa/Prestige Venezia som dressyrsadel? Jag ska till ett ställe i veckan och hämta en sadel som jag ska prova...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Fille
·
Utrustning Har haft en Maxam Young Rider hemma på prov som låg jättebra på hästen, o jag gillade den också, enda problemet är att den är för vid...
Svar
10
· Visningar
4 114
Senast: sissu
·
Utrustning Vi har under ungefär ett år lånat lite olika Värmlandsvagnensläp då vi har tänkt oss att skaffa ett eget. Hade först en vanlig...
Svar
0
· Visningar
819
Senast: whitelook
·
S
Utrustning I nu läget har jag endast ett tredelat tränsbett till min häst men har tänkt utöka med 1-2 till för att kunna variera lite. Men det...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: Nattens_Dotter
·
Utrustning har ett full-cheekbett på min häst som hon går super bra med, har haft en pullar nosgrimma till det i 2 år och hästen har gått bra med... 2 3
Svar
43
· Visningar
7 822
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka