Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Hur mycket får den här bilen dra på b-kort? Skattevikt, kg: 1530 Tjänstevikt, kg: 1530 Totalvikt, kg: 1950 Sänkt...
Svar
11
· Visningar
2 414
Senast: Tora
·
F
Utrustning Just köpt nytt skrittäcke till lille hästen men "vet inte om det är för litet"? Slutar exakt där svansen börjar så där passar det men...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Fiorano
·
O
Utrustning vad är era bästa sadelfynd?? 2
Svar
32
· Visningar
3 746
Senast: Dama
·
Utrustning Jag letar efter ett stalltäcke till min häst. Det ska vara ett fleecefodrat med glatt yttertyg. Just nu har hon ett Showmaster Stable... 2
Svar
20
· Visningar
2 294
Senast: Ketrawzc
·
S
Utrustning Behöver tips på sadlar som passar en stor islandshäst med lång, rak rygg! Har under en längre tid ridit med en bomlös diddi-sadel, men...
Svar
2
· Visningar
1 493
Utrustning Letar sadel till min häst, vill att den ska vara perfekt för henne och den ska vara det sista som ger henne ev. problem. Har letat lite... 2
Svar
22
· Visningar
3 591
Senast: Kirie
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av den modellen? positivt eller negativt..
Svar
0
· Visningar
1 848
Senast: annaa
·
Utrustning Med byte av häst följde självklart problemet med ej passande sadlar.:crazy: Hästen fick med sig en "utprovad" sadel som vid närmare...
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Var i en ridsportsbutik i går och blev lite kär i en del JW grejer. Ett par ridbyxor som fanns i blått el brunt och stog typ whitaker på...
Svar
7
· Visningar
1 463
Senast: WBanna
·
Utrustning Jag har en Crown Arwen dressyr i M 17" Jag har en ev köpare till den och denna undrar vad M motsvarar för storlek ung. Me have no idea...
Svar
3
· Visningar
2 130
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Nu är snart Hööks Höst- och vinterkatalog för 2010 här! Redan nu börjar det dyka upp nyheter på hemsidan, och jag tänkte att vi här... 17 18 19
Svar
363
· Visningar
43 476
Utrustning Är det nån mer som grämer sig över de väldiga temperatur omställningarna.. Jag håller på att bli knäpp i alla fall.. här om dagen var...
Svar
16
· Visningar
1 738
Senast: Soffan74
·
Utrustning Nån som har denna ridbyxa och kan säga nått positivt eller negativt? Tror den är ganska ny så det kanske är svårt. Men ändå. Är nyfiken!
Svar
0
· Visningar
699
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har sökt men får knappt några träffar. Är det någon som har en Phoenix Vouge och kan berätta lite mer? Vilken typ av häst passar den...
Svar
6
· Visningar
2 283
Senast: SiZo
·
M
Utrustning Såg att det finns en tråd nu om nosgrimmans vara eller icke vara men vad är alla för och nackdelar med olika sorters nosgrimmor, byter...
Svar
11
· Visningar
3 188
Senast: IdaaaSun
·
J
Utrustning Hej! Jag har googlat runt som en galning utan att hitta tillräcklig information, så jag tänkte be om lite hjälp från er :) Jag har... 2
Svar
23
· Visningar
4 964
Z
Utrustning Ska köpa bil. Och försöker nu hitta rätt i bildjungeln. Ska alltså ha en bra dragbil, men som också inte helt ruinerar mig med skyhöga... 2
Svar
33
· Visningar
5 514
Senast: Vinja
·
  • Låst
Utrustning Finns det bara träns med ashennosgrimma nu för tiden, har efter 20 år nu bestämt mig för att ta en foder häst. Hon rids på pellham och...
Svar
14
· Visningar
3 367
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning finns det några kopior på eskadrons climatex paddar? det är dom långa jag skulle vilja ha men känner mig snål och jävlig... vill inte...
Svar
0
· Visningar
659
Senast: Breccia_
·
P
Utrustning Jag har en fråga om barbackapad. Har sett tråden som finns här på bukefalos om att sy en egen. Men min fråga är vad är bäst och...
Svar
11
· Visningar
1 971
Senast: Ponnytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka