Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hoppas någon vet, jag lästa sadelns garantipapper idag och där står det DOP A+2. Vad betyder detta?Är det hur framskuren sadeln är +2...
Svar
7
· Visningar
2 637
Senast: Bison
·
Utrustning Ja, som rubriken lyder: finns det några täcken som har avtagbart innerfoder? Typ regntäcke med fleecefoder som går att ta av o...
Svar
2
· Visningar
800
Utrustning http://www.aijaa.com/v.php?i=7030118.jpg Vår gosse behöver ny dressyrsadel. Som ni ser så har han en kort och liten svängd rygg...
Svar
2
· Visningar
2 731
Senast: Harbor
·
Utrustning Eller inte jag kanske, jag trivs utmärkt i mitt duntäcke som är 100 år gammal:D Men värre är det med min häst.... Hon är ett halvblod...
Svar
12
· Visningar
1 635
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Jag köpte en Volvo S60 -04 i somras och är supernöjd. Den får dra 1500 (eller om det är 1550, skitsamma)... Mitt släp är ett enkelaxlat... 2
Svar
27
· Visningar
6 039
Senast: Saigon
·
M
Utrustning Hallå! Är inte så bra på det här med sadelmodeller och undrar om det är någon som vet vad det här är för sadel. Jag vet att det är en...
Svar
10
· Visningar
1 526
Senast: Harbor
·
Utrustning Vilken tycker ni är den bästa tryckutjämnande sadelgjorden? Dags o köpa ny och vill ha hjälp att hitta en riktigt bra rak lädergjord som... 2
Svar
25
· Visningar
7 184
Senast: Moffsan
·
Utrustning Funkar det hyfsat smidigt? Jag har beställt från England och Tyskland utan problem. Brukar det bli mycket dyrare om det fastnar i tullen...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: Kirre
·
Utrustning Hur är storlekarna på reflexridtäcket från horze? Någon som vet? :)
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Isituss
·
P
Utrustning Jag postar åt en vän, som ville testa en affärsidé han kom på idag när han satt och klippte upp ett av mina gamla hästtäcken. Finns...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: clusia
·
Utrustning hur mäter man sadelgjorden? har fått en foder/sällskaps häst i stallet och så klart så är min hästs sadel gjord för lång :/ min...
Svar
3
· Visningar
10 968
Senast: Buck
·
Utrustning Jag måste pga medicinska skäl klippa min shettis. Hon har en ganska tjock och tovig päls så jag behöver en relativt rejäl maskin, och...
Svar
17
· Visningar
2 742
Senast: MrsPuff
·
Utrustning Vi behöver byta bil tämligen akut då den har gått sönder och behöver hitta en som kan dra vårt släp med totalvikt på 1500 kg på... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
15 177
Senast: Lavinia
·
Utrustning Jag har en icke uppvärmd sadelkammare (än så länge) så jag undrar om jag kan hänga in sadeln i pannrummet där det kan bli upp till...
Svar
10
· Visningar
1 697
Senast: EmelieR
·
Utrustning Vi måste nu köpa en ny transport. Här finns ju massor av åsikter att ta till sig av:bow:, men för att göra det enkelt för oss ber jag... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 716
Senast: athena
·
Utrustning nu har jag försökt söka men hittar inget som hjälper mig, alt söker jag helt fel. mitt problem är att jag har en Knights bareback... 2
Svar
23
· Visningar
6 853
P
Utrustning jag behöver sterilisera/ desinficera min utrustning, jag har virkon hemma, men kan det skada lädret, bli missfärgat? jag kan ju...
Svar
3
· Visningar
2 452
Senast: Pancakes
·
Utrustning Finns det? Vart jag än tittar så är de tråkigt svarta, bruna och grå. Jag vill ha rosa damasker! Har ni några tips? Kanske bilder på era...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: Breccia_
·
Utrustning Min underbara dressyrgjord har förmodligen blivit stulen i stallet. Det är den enda jag kunnat använda som hästen varit nöjd med och som...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Domino_s
·
Utrustning :confused: Jaha, då var man där igen... Ny häst och nytt sadelletande... Hästen i fråga fick med sig en "utprovad" hoppsadel, men den...
Svar
5
· Visningar
1 467
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Artfex S