Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Vad gäller PROTEIN alltså. Vad är det för skillnad när proteinet kommer från grovfoder och när det kommer från kraftfoder? Varför är det...
Foder & Strö
Ni som kan shettis, hur mkt MJ, Protein, Ca, P behöver en mkt överviktig shettis ca 14 år, valack som har tjock päls- regntäcke i hagen...
Foder & Strö
I våran hage går det tre hästar.
Vi har en stor stock inne i hagen som den börjat gnaga på...gav dem då extra minaraler och dem slutade...
Foder & Strö
Jag brukar sista 'leveransen' på säsongen (dvs maj/juni beroende på när betessläpp kan ske) beställa mer än jag behöver, så jag har till...
Foder & Strö
Vilket är bäst? Lusern hackad strå eller Lusern pellets? om jag skall ge det till min varmblodstravare som har svårt för att hålla hull...
Trädgård & Växter Ja, jag har inte sett samma reaktion på våra andra plantor (eller jo, litegrann på en av de ljusare tomatplantorna faktiskt, men bara...