Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Tusen inlägg från mig ikväll…
Vi ska på utflykt också alla tre. Jag, han och bebis.
Först gör jag slut sen ska vi på utflykt. Vet inte hur det blev så.
Det låter så enkelt när alla skriver och säger gör si och gör så. Och så försöker jag så blir det igen bara helt fel
Backa från utflykten, säg att eftersom ni gjort slut så behöver du tid att landa för dig själv.

Tusen inlägg från mig ikväll…
Vi ska på utflykt också alla tre. Jag, han och bebis.
Först gör jag slut sen ska vi på utflykt. Vet inte hur det blev så.
Det låter så enkelt när alla skriver och säger gör si och gör så. Och så försöker jag så blir det igen bara helt fel

Vet du vad, i morgon är en ny dag att sätta gränser! Du gör så gott du kan ❤️

Jag tycker det låter mänskligt. Det känns som att i dessa trådar kommer P vara ett as oavsett vad han gör.

Han kan vara manipulerande, eller inte. Vi vet inte.
Det är mänskligt att KÄNNA så. Men det är ett skitbeteende och manipulerande att när man valt att fortsätta med personen ideligen påpeka att man ”trots allt” så, att man är otroligt besviken mm. Särskilt om personen blir väldig ledsen av det.

(Jag utgår från att karamellen skriver sanning annars blir det helt omöjligt diskutera)

Försöker. Det är så svårt. Tänker att jag ska säga en grej. Ut mitt perspektiv men det blir fel det också. Hur jag än gör blir det inte bra.
Men vi är inte tillsammans längre. Det får kanske räcka så för stunden.

Fattar! Jag menar att det är "bara" att fortsätta fram steg för steg, du har redan börjat gå! Du behöver inte backa, ge upp, eller se dina tidigare steg som misslyckade bara för att de inte gick rakt fram. Du tar dig framåt, det syns och det lönar sig även om det känns långsamt ❤️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Dejtingtråden 39