Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Vet inte varför men nått känns bara fel hela tiden. Ska iaf träffa M imorgon. Både vill och vill inte. Sen två andra nästa vecka. Samma där. Vet inte vad jag vill längre.
Bara så less på allt. Fattar inte varför allt känns så svårt.

Fattar inte varför allt känns så svårt.
För att du trasslar till det med för många män inblandade i ditt liv??

Mitt bästa tips just nu: Gör slut med P, landa, sörj, känn lättnad, känn vad du känner och prata med de bra yrkes- och vänkontakter du har. Skippa allt vad dating heter!! Hitta en vardag som innehåller dig själv, din dotter, ditt hem och ditt jobb - SEN kan du, om och när du känner för det (inte som nu att du inte vet om du vill eller inte vill) börja "leta" män igen.

Varför har du så bråttom??

Vet inte varför men nått känns bara fel hela tiden. Ska iaf träffa M imorgon. Både vill och vill inte. Sen två andra nästa vecka. Samma där. Vet inte vad jag vill längre.
Du känner inte att det är någon slags flykt, kicksökande etc att träffa 3 olika män så här pang bom?
Nu när du tycker livet är kaos borde väl sånt strykas ett tag så du får landa och hitta dig själv igen. Lära dig vad du mår bra/inte bra av, sätta gränser etc.
Du har ju haft svårt med gränser mot män. Nu när du är så skör är det väl inte läge att dra in en massa nya snubbar som fortsätter trampa ner dig.

Varför måste det så fort ske? Det finns väl snubbar kvar sen när du landat.

Känner du att träffa andra förenklar att göra slut med P och stärker ditt mående?

Eller skapar det bara dåligt mående med att behöva smussla och dölja saker för P, få dåligt samvete med mera?

Varför envisas du med att röra till det så förbannat för dig? "Livet är enkelt men vi envisas med att göra det komplicerat" är ett väldans bra och talande citat....

Ta ditt Naltrexon. Läste häromdagen om en svensk studie som visar att den har effekt inte bara på missbruk av alkohol, utan även på det som brukar kallas sexmissbruk. Det säger mig att drickandet och dejtandet kommer från samma mekanism. Det låter onödigt att ersätta alkohol med intensivt dejtande.

Vet inte vad jag ska skriva.
Tog inte just den medicinen idag. Tänkte kändes lite onödigt. Lite svårt att se att den även skulle påverka annat också. Men ja ska försöka ta den ändå då.
Jag har inte bråttom med nånting alls. Tvärtom. Kanske skjuter på detta avslut några dagar för fixar inte det just nu.

Tog inte just den medicinen idag. Tänkte kändes lite onödigt. Lite svårt att se att den även skulle påverka annat också. Men ja ska försöka ta den ändå då.
Jag har inte bråttom med nånting alls. Tvärtom. Kanske skjuter på detta avslut några dagar för fixar inte det just nu.
När ska du ta den medicinen? Inte varje dag? Undrar riktigt på riktigt hur den funkar och hur den används.

När ska du ta den medicinen? Inte varje dag? Undrar riktigt på riktigt hur den funkar och hur den används.
Vid behov. Egentligen ska jag också alltid ha en med mig för att kunna ta oavsett klockslag om det behövs. Jag är inte jätteduktig på att ta den. Blir ibland.
Behöver inte ta den dagligen.

Nä, ställ nu inte till det för dig själv ovh börja skjuta på det. Så du menar att du nu ska vänta till ytterligare ett månadsskifte innan du säger upp hästen (och P)???

Nä, ställ nu inte till det för dig själv ovh börja skjuta på det. Så du menar att du nu ska vänta till ytterligare ett månadsskifte innan du säger upp hästen (och P)???
Är så rädd börja dricka igen.
Det borde inte ske men känner mig inte alls så säker som jag borde vara.
Vi har haft sån konstig relation. Tror att vi är lite beroende av varandra fast på olika sätt.
Utan honom finns ingen som håller samma koll på mig. På gott och ont. Skönt verkligen men är som sagt rädd för återfall.

Vid behov. Egentligen ska jag också alltid ha en med mig för att kunna ta oavsett klockslag om det behövs. Jag är inte jätteduktig på att ta den. Blir ibland.
Behöver inte ta den dagligen.

Du behöver inte ta den varje dag, men finns det någon anledning till att inte göra det ändå?

Du skriver senare att du överväger nu att stanna i en relation som inte är bra varken för dig eller din dotter, av skälet att du annars är rädd att börja dricka igen. Det om något är väl en tillräckligt bra anledning till att ta medicinen oftare än du gör, om det inte finns en väldigt stor baksida med den...?

Vi har haft sån konstig relation. Tror att vi är lite beroende av varandra fast på olika sätt.
Utan honom finns ingen som håller samma koll på mig. På gott och ont. Skönt verkligen men är som sagt rädd för återfall.
Förstår. Men har du tagit upp detta med dina samtalskontakter? Kan de hjälpa dig på något sätt? Det är ju sorgligt om du känner dig tvingad att bli kvar med P bara för att han ska hålla koll på dig... :(

Ta din medicin under denna perioden tills du fått ut honom och känner dig mera samlad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Dejtingtråden 39