Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Det känns inte bra bara. Har inte nämnt henne i något socialt medium nånsin och kommer aldrig att göra det.
Innan träff kommer jag säga det.

Eh, det är ju en ganska stor dealbreaker för många.

Och verkar jättekonstigt att inte nämna på en app där en del faktiskt letar seriösa förhållanden. Är det inte bäst att sålla bort dom som inte är intresserade av barn direkt?

Behöver mer kläder. Hon växer så det knakar.
Men jag är så dålig på att hitta begagnat. Vet knappt vad jag ska söka ens.
Men på Lindex har de tre för två på boddys. 258kr totalt. Men behöver byxor och kanske nån mer långärmad lite tjockare.

Eh, det är ju en ganska stor dealbreaker för många.

Och verkar jättekonstigt att inte nämna på en app där en del faktiskt letar seriösa förhållanden. Är det inte bäst att sålla bort dom som inte är intresserade av barn direkt?
Är den absolut inte intresserad men i övrigt vettig kan man ju ev ha något annat typ av förhållande tänker jag

Det känns inte bra bara. Har inte nämnt henne i något socialt medium nånsin och kommer aldrig att göra det.
Jag tror även många män gärna inte slösar tid på ngt som är större dealbreakers. En liten bebis dessutom kräver ju rätt mkt tid.
Fattar att du kanske inte vill säga det iom att en del då garanterat försvinner. Men de som blir kvar och är ok med att du undanhåller saker och bala vill träffas för annat känns väl lite som snubbar som kanske inte heller är så ärliga eller bussiga liksom. Behöver du mer män som behandlar dig illa?

Märker du inte att du går in i gamla hjulspår? 💔 varför måste du träffa nån nu direkt? Du har just gjort slut? med P.
Passa på att vara ensam, lär känna ditt nya nyktra jag och din dotra istället.

Det kommer inget gott av att du döljer att du har en bebis, det kommer inte attrahera rätt personer.
Men döljer? Man skriver ju till varandra först. Tänkte ta upp det rätt fort efter typ hej.
Kommer tycka 0 % synd om någon tycker det var fel.

Men döljer? Man skriver ju till varandra först. Tänkte ta upp det rätt fort efter typ hej.
Kommer tycka 0 % synd om någon tycker det var fel.
Med all respekt men det låter ändå jättekonstigt att inte skriva något i profilen men sen. ”Hej, jo bara du vet så har jag en bebis”
Alltså jag skulle få varningsklockor av det - och för mig är barn ingen dealbreaker (om jag vore singel). Men att dölja ett barn i profilen och slänga in det sen - även om det är tidigt - det skulle jag dra öronen åt mig av. Beteendet. Inte barnet.

Jag förstår verkligen oviljan mot att skriva om dottern på sociala medier, och jag tycker att man generellt bör vara restriktiv med det. Men jag tänker att du här blandar ihop att "skriva om din dotter" och att "beskriva dig själv" för en person som ska överväga att inleda en relation med dig. Det är ju inte dottern i sig du ska beskriva i presentationen, utan att du har barn vilket är en viktig sak för väldigt många på dejtingmarknaden.

När man döljer det i sin presentation så skapar det många frågor hos mig, och jag undrar vad mer han utelämnar som han kommer att ta upp när han själv tycker att det är lämpligt.

Dessutom har du redan skrivit väldigt mycket om din dotter på Buke vilket är ett socialt medium, så det är inte helt sant att du aldrig skulle skriva om henne ;) Det känns mer som att du använder henne som svepskäl, när det egentligen handlar om att du är beredd på att undanhålla den informationen om det kan leda till en första dejt, och sen tänker du att du kan ta upp det om det skulle behövas senare...

Jag förstår verkligen oviljan mot att skriva om dottern på sociala medier, och jag tycker att man generellt bör vara restriktiv med det. Men jag tänker att du här blandar ihop att "skriva om din dotter" och att "beskriva dig själv" för en person som ska överväga att inleda en relation med dig. Det är ju inte dottern i sig du ska beskriva i presentationen, utan att du har barn vilket är en viktig sak för väldigt många på dejtingmarknaden.

När man döljer det i sin presentation så skapar det många frågor hos mig, och jag undrar vad mer han utelämnar som han kommer att ta upp när han själv tycker att det är lämpligt.

Dessutom har du redan skrivit väldigt mycket om din dotter på Buke vilket är ett socialt medium, så det är inte helt sant att du aldrig skulle skriva om henne ;) Det känns mer som att du använder henne som svepskäl, när det egentligen handlar om att du är beredd på att undanhålla den informationen om det kan leda till en första dejt, och sen tänker du att du kan ta upp det om det skulle behövas senare...
Men ingen känner mig här. Det är skillnaden. Jon skulle kunna vara vem som helst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund