Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Strunta i den snubben. Sådana strulputtar har man det bättre utan. Förutsatt att inte hör av sig senare med en mycket bra och högst trovärdig förklaring, typ egen begravning.
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Eller hur. Det finns mycket få anledningar att inte höra av sig och ställa in i dagens extremkommunikativa samhälle. Jag är en person med mycket förståelse och tålamod, men lämnas jag till att gissa så träder inget av det i kraft (längre). Morr.
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Nu hörde jag från honom tillslut. Tror inte jag bidrar till tråden så mycket genom att beskriva varje gång vi setts eller hörts, men det som känns relevant var att vi pratade igenom hans situation lite, min upplevelse av den mm. rensade luften - på hans initiativ.

och jag fick en sån otrolig komplimang för faktumet att jag satte stopp vid sex innan jag fått bekräftat att inga fler finns med i bilden. Komplimanger som jag aldrig fått av någon jag varit involverad med, ens i tidigare förhållanden. Att jag särskiljde min från mängden, att jag uppenbarligen tog ansvar för mig själv iställe för att lägga det på någon annan, att - eftersom han nu livskrisar - han tyckte att det faktiskt var en jättebra förhållningssätt till varandra i dagsläget (vi trivs ju i varandras sällskap!), hur frustrerande det än känns när man väl ligger där. Att han har respekt för mig eftersom jag väljer att respektera mig själv. Att han uppenbarligen ser mig som en person med något innanför pannbenet.

fina grejer att höra. :)
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

Absolut fina grejer att höra. :) Kul.

Men gjorde ni några planer att ses? Vad kom ni fram till mer än att ni trivs i varandras sällskap? Blir det någonting av detta?
 
Sv: Ååååh jag förstår inte (vissa) män...

hm, jag vet inte. vi tillbringade kvällen tillsammans. Bestämde att vi skulle ses under dagen nästa dag (jag var tvungen att gå hem på morgonen.) Sen hade jag ju förstås glömt att jag gjort andra plander just den dagen... så då blev det inget. han hörde av sig igen idag. vi har inte gjort några specifika planer, bara pratat om sådant vi skulle vilja göra tillsammans, se osv.

han vet var jag står och han är den som behöver komma fram till hur mycket energi han är beredd att lägga på detta, så jag låter honom leda vägen faktiskt. jag kan inte övertyga honom att vara något han inte är beredd att vara :)
sen är det ju så att om det tar för lång tid (hur långt är ett snöre?), så kanske jag går vidare. eller träffar någon annan. vi är ju inte exklusiva, det är hela poängen.

känns som det är ganska bra för mig det här också. jag får en möjlighet att inte stissa upp mig så som jag brukar, utan satsar på mitt - och bättre kvalitet i kommunikationen ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag flyttade till nytt EU-land för ett par år sen och det första jag gjorde var att starta en FB-ladies group. Det möttes med mestadels...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 051
Senast: Badger
·
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
19 829
Senast: EmmaBovary
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 529
Senast: Imna
·
Relationer Har nog egentligen mer eller mindre känt mig ganska ensam de senaste 6 åren, sen jag flyttade från den stad jag är uppvuxen i. Jag har...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp