Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte skickat porslin allt för många gånger, men sålde några paket med tallrikar och annat porslin till Polen. Använde en kartong som rymde tallrikarna plus ett par cm luft runtom. Skyddade tallrikskanterna med mkt bubbelplast, rejält tejpad. Samt bubbelplast mellan tallikarna.Lagt ut annons på lite grejer från köket.
Funderar på mina fina samlartallrikar med hästar på. Ska sälja men funderar på hur man skickar sånt?
Känns jätteläskigtJag har inte skickat porslin allt för många gånger, men sålde några paket med tallrikar och annat porslin till Polen. Använde en kartong som rymde tallrikarna plus ett par cm luft runtom. Skyddade tallrikskanterna med mkt bubbelplast, rejält tejpad. Samt bubbelplast mellan tallikarna.
Knölat tidningspappar i botten, om tallrikarnas sidor, och högst upp. Tallrikarna ska inte röra sig i kartongen, men inte heller ligga nära/ emot kant.
Det var lite nervöst, men allt kom fram helt!
HÅller tummarna för höga bud!Känns jätteläskigtmen jag ser att tallrikarna går för typ 100 kr styck på Tradera så tänkte testa.
Vinted. @DarkInNight Har ju sålt Massor av hästsaker till PolenVart hade ni lagt ut ridstövlar i billigare prisklass? Tänker kanske 200-300 för paret
Vinted. Polen verkar tycka om utrustning från SverigeVart hade ni lagt ut ridstövlar i billigare prisklass? Tänker kanske 200-300 för paret
Wow! Hejja!Postat allt tyg som således igår, naturligtvis var självbetjäningsgrejen ur funktion så fick gå till kassan och langa upp allting till en personalperson som såg minst sagt svettig ut vid anblicken av alla mina paket.
Men skönt att ha dem postade!
Kikade på kontot dit jag kastar in alla tygpengarn och höll på att spruta Nocco genom näsan - över 14000k har hamnat där bara de senaste veckorna!![]()

Det tragiska är att man då inser hur mycket MER pengar man köpt tygerna förPostat allt tyg som således igår, naturligtvis var självbetjäningsgrejen ur funktion så fick gå till kassan och langa upp allting till en personalperson som såg minst sagt svettig ut vid anblicken av alla mina paket.
Men skönt att ha dem postade!
Kikade på kontot dit jag kastar in alla tygpengarn och höll på att spruta Nocco genom näsan - över 14000k har hamnat där bara de senaste veckorna!![]()
Nu ska du vara tyst!Det tragiska är att man då inser hur mycket MER pengar man köpt tygerna för![]()
Vill inte ens veta hur mycket pengar som ligger härNu ska du vara tyst!
Satt faktiskt själv och tänkte exakt så igår. Fy satan alltså
![]()
Pensionssparandet kan se olika ut?Vill inte ens veta hur mycket pengar som ligger härVisa bifogad fil 181916
Om inte annat så ska det förhoppningsvis betala lön för mig snartPensionssparandet kan se olika ut?![]()