Ordnade det upp sig?Någon mer som inte fått in pengar från en Vinted försäljning idag? 142 kr som borde kommit in idag men som inte gjort det...
Brukar alltid gå fort.
Visa bifogad fil 180956
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ordnade det upp sig?Någon mer som inte fått in pengar från en Vinted försäljning idag? 142 kr som borde kommit in idag men som inte gjort det...
Brukar alltid gå fort.
Visa bifogad fil 180956
Dom har kommit in nu. Brukar aldrig ta 2 dagar! Brukar ju ta typ 10 min efter att köparen godkänt...Ordnade det upp sig?
Jag har använt det någon gång och då skötte jag allt via appen. Man bokar lucka för beställning och öppnar den via appen när man lämnar paketet. Väldigt smidigtEn overall såld
Hur funkar det att skicka i brings skåp? Vore ju smidigt att slippa stå i kö för att lämna in paket.
Måste man ha appen? Jag vill inte ha fler appar..Jag har använt det någon gång och då skötte jag allt via appen. Man bokar lucka för beställning och öppnar den via appen när man lämnar paketet. Väldigt smidigt![]()
Jag tror det men är inte helt säkerMåste man ha appen? Jag vill inte ha fler appar..
Då får det nog bli ombud ändå.Jag tror det men är inte helt säker
Igenkännelsen!Då får det nog bli ombud ändå.
Surkäring som vägrar fler appar![]()
Hela 50kr in på kontot Varning! Det finns risk att man fastnar och plötsligt går runt i huset och letar efter saker att säljaSålt min första vara på Vinted igårHela 50kr in på kontot
men men
Mitt begagnade ponnyträns. I helt ok skick och jag har visat stenen som saknas med närbild. Ska putsa av det lite innan jag lägger ned det i kassen och postar.
Ja, verkligen! Trodde aldrig att jag skulle tycka att det var så roligt att sälja grejer!Varning! Det finns risk att man fastnar och plötsligt går runt i huset och letar efter saker att sälja![]()
Gå runt?Varning! Det finns risk att man fastnar och plötsligt går runt i huset och letar efter saker att sälja![]()
Gå runt?
Jag har tyvärr hur MYCKET som helst att lägga ut sså vill bara göra lite för att det ska vara hanterbart
Sambon har precis fått sålt 8st olika kameror/kamera attiraljer samt eventuellt sin stora maskin, skärare eller vad det nu är som de hade i företaget
och just det ja han har ju bra ett hus på 200m2 + 3 bodar att gå igenom och sälja så det finns oändligt oändligt med grejer här
Men ska göra nytt försök med alla lampor som är helt nya i förpackning på Vinted istället för marketplace som jag lagt ut det på nu

Dom åkte inte till container, för på båda ställena där det tidigare stått sådana så var de nu bortplockade helt. Inga skyltar med hänvisning heller. Sjukt frustrerande.Gjort ett ryck och lagt upp ett gäng plagg på Vinted, samt rensat ur massor ur säljeshögen som åker till container senare idag.
Här plockades alla såna bort i samband med att det blev tillåtet att kasta trasiga kläder i brännbart igen. Jag tror det handlade om att de hade fått in så sjuka mängder att det inte fanns möjlighet att ha dom kvar, ens för "helt och rent".Dom åkte inte till container, för på båda ställena där det tidigare stått sådana så var de nu bortplockade helt. Inga skyltar med hänvisning heller. Sjukt frustrerande.![]()