Nu ska de sista legodelarna ha levererats till postlådan, ser faktiskt fram emot att få lägga ut byggsatserna på annons nu 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om nån ska pruta frågar jag om dom inte är läskunniga, det står i annonsen vad det kostar.Kvällens drama:
Har en vara ute för 20kr. En person skriver ungefär fjorton frågor och avslutar sedan med att buda 12kr. Jag blir förbannad, skambuda på en pryl för tjugo spänn?! Kom igen liksom. Nåväl, surade ihop och kontrade med 50kr. (Ja, kan kan vara rejält petty)
Fick ett ”Wtf bror?! Dom kostade ju 20kr nyss?!?!?” Till svar, vilket besvarades med ”Japp, innan du skambudade. Nu kostar de 50kr!” och sen blockade jag personen.
En stund senare klickades de hem av ett helt nytt konto, inga omdömen, inga annonser och nästan identiskt användarnamn. Plus samma bostadsort. Inte ett dugg genomskinligt.
Avbröt beställningen och blockade även detta. Plus anmälde dubbelkontot till Vinted. Så nu har jag verkligen varit häxan surtant såhär på en söndag.![]()
Ja, likadant hos mig.Någon mer som har vintedappen och meddelanden står som olästa fastän de är ?lästa
Aha. Då ska jag sluta felsöka mobilenJa, likadant hos mig.
Både för mig och min mamma är det så.Någon mer som har vintedappen och meddelanden står som olästa fastän de är ?lästa
Rensa nu, men lägg undan? och förvara i tät låda om ni har något förråd.Jag hade velat rensa rejält bland mina pysselgrejer, men nu med de nya tullavgifterna så är blir det ju snordyrt att köpa nytt om jag skulle behöva något av det i framtiden så därför drar jag mig för att göra av med det trots att jag troligen inte kommer att använda mycket av det förrän långt in i framtiden![]()
Jag vill ha allt samlat och överskådligt så lägga undan funkar tyvärr inte för det känns fortfarande som kaos dåRensa nu, men lägg undan? och förvara i tät låda om ni har något förråd.
Eller sälj nu och tänk att du kan köpa nytt (begagnat) ifall du skulle börja pyssla igen.![]()